Autor
|
Příspěvek
|
fugas | Wednesday 04 May 2005 - 22:48:16 | | |
| |
|
riwal | Thursday 05 May 2005 - 07:18:47 | | |
Nediv se, ten motor je slabej na dvoutunovou krávu, tak si holt bere víc ovsa. Chip tuning nemá cenu u benzínových motorů obecně - málo muziky za moc peněz a pro tento motor to platí obzvláą». |
| |
|
Hubert | Thursday 05 May 2005 - 10:12:47 | | |
Já mám Omegu kombajna 100kW a průměrnou spotřebu za posledních 10tkm (a taky prvních) mám 9,7. A to si myslím, ľe to vůbec neąetřím dálnice 160-180, mimo obec 100-130, obec někdy i 50 . Je sice pravda, ľe ten motor na tu krávu je dost slabý, ale jakmile to rozjedeą tak je to v poho... |
| |
|
Nomike | Thursday 05 May 2005 - 10:57:44 | | |
Hm, tak to je dobrý. Já mám s 3,0 MV6 (sedan) spotřebu 11 - kombinovaná, tzn. lehká noha do té chvíle, neľ mě chytne rapl a jdu na podlahu. A to to zajíľdím po generálce, takľe to snad bude jen lepąí. Ten litr míň mi za ten rozdíl ve výkonu teda nestojí. Druhá strana mince jsou náklady na údrľbu. To moje auto tím výkonem trpí po vąech stránkách mnohem víc. &| |
| |
|
Novic | Thursday 05 May 2005 - 16:15:51 | | |
Cau Nomike.Na kolik te vysla generalka motoru?kamarad ji delal na omeze a 2.4 a dal zato 40 000,nevyplati se koupit radsi jiny motor? |
| |
|
Lib | Thursday 05 May 2005 - 16:37:00 | | |
riwal napsal ... Nediv se, ten motor je slabej na dvoutunovou krávu, tak si holt bere víc ovsa. Chip tuning nemá cenu u benzínových motorů obecně - málo muziky za moc peněz a pro tento motor to platí obzvláą».
Trosku bych to poupravil, u benzinovych ATMOSFERICKYCH, s turbama uz to je lepsi |
| |
|
Vodník | Sunday 08 May 2005 - 09:38:45 | | |
Ten chiptuning mě také zajímá, mám 2,5 TD roč. 1998. Uľ se tu jednou radilo, ľe to přijde na nějakých 30 tisíc Kč a přidá to 14 kilowatt na výkonu. Já naąel inzerát na 2,5 TD, tam uváděli 110 kW výkon a 6 litrů spotřeba, ale nebylo tam o přečipování ani slovo, jenľe ľe by to bylo ono? Kdyby ten efekt měl být takový, tak investici do čipu mám do dvou let zpátky v úsporách spotřeby |
| |
|
Vodník | Sunday 08 May 2005 - 10:11:17 | | |
To jsem jeątě já. Tak jsem v poradně naąel a pročetl rozsáhlou debatu o přečipování, turbech a tak... i ceny jsou tam. Ale je to o jiném motoru (2,0TD) a o vlivu přečipování na spotřebu tam není... |
| |
|
happy | Sunday 08 May 2005 - 14:26:59 | | |
Libe, a kolik si cucá ten tvůj koráb? Ten můj mezi 8,5-,9,3, teď se mi to drľí na 9,1, jezdím tak 20km trasy a sposuta obcí, takľe pořád přidávám a ubírám, kdyľ jedu po dálnici, tak nejdu pod 150 a to se stáhne na nějakách 8,7. U Opela mi řekli, ľe to musí jít tak na 7l, ľe je tam něco ąpatně, ale samozřejmě neví co, ľe. Tak bych to rád porovnal s tvým motorem... |
| |
|
Anonymní | Sunday 08 May 2005 - 20:56:46 | | |
2,5icaravan, svizna jizda, dost casto plyn na podlaze, pro ten pocit akcelerace, kombinovana tak 2/3mesto 12,5l BA a skoro 16l LPG sekvencni vstrik |
| |
|
|