Mám 3,0 MV6 z roku 1996. Ikdyľ na silnici to najelo aľ v r.97, stejně po stránce kvality mám velké výhrady. Motor převzali z vektry a "narvali" jej do těla omegy. Kde udělali kompromis, tam se to projevuje. Dílenské zpracování je dobré, při různých opravách jsme ocenili výbornou konstrukci. Bohuľel, to ľe ten motor není na míru do omegy se pozná ąíleným přístupem k některým částem motoru. Dnes uľ vím, ľe to není takový drľák, jak bych od omegy čekal. Spousta věcí odchází na ľivotnost. Zato, kdyľ se to dá do kupy, tak to funguje bezvadně. ND jsou dobře dostupné a na vrakoviątích i levné. Bohuľel, omega si neustále o nějaký ten díl říká. Odměnou je fantastický záľitek z jízdy. Kdyľ jsou nové tlumiče, nechová se jako kačena a dá se to s ní řezat hodně sportovně. V6 motor je bomba svou charakteristikou, zvukem i výdrľí. Rozdíl ve spotřebě nedělá kubatura, ale řidič. Proto doporučuju to nejsilnějąí, co se dá koupit. Sice to svádí k agresivní jízdě a tím zvýąené spotřebě, ale ty koně se vľdycky u tak těľkého auta mohou hodit. Doporučuju koupit něco z roku 1999 nebo mít balík na nezbytné okamľité opravy. Stačí málo a spustí se řetězová reakce kdy jedna závada generuje lavinu daląích. Proto důrazně doporučuju dát tu ojetinu ihned do 100% stavu, neľ to honit roky zleva do prava. Výjde to 10x levněji (úsporu nervů nepočítám) . V6 je auto, do kterého se zamiluje jak řidič drsný muľ, tak křehká ľena. |