• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Koupě omegy V6?
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
Eogunit
Thursday 28 April 2005 - 20:18:29
Host
Zdravim ąechny fandy opelů....
Shánim se teď po ňáký větąí, silnějąí maąince a omegy jsou za super ceny. Osobně bych si proní dojel Německa ale nevim od jakýho roku má ES homologaci, která je na ątíku s ostatníma kódama asi tomhle taru: <:e . .*. . / . . * . . . .* . .:> . Taky bych se rád zeptal na spolehliost a náklady ... uvaľuju o ňěčem zachovalim...r.výr. 94/95 2.5 nebo MV6 .. můľe mít i něco málo přes 200 000 a cenově jsou tak za 2 - 3 tisíce euro .... fakt !
vvdd
Friday 29 April 2005 - 02:27:15
Host
Tohle za tyhle peníze koupíą i tady, nemusíą se hnát nikam do Evropy. Je fakt, ľe auta zvenku bejvaj v lepąím stavum, u nás je to vąechno dost vybydlený. Jinak mám MV6 a doporučuju.
Red_Dwarf
Friday 29 April 2005 - 07:36:36
Host
Eogunit:Moľná bych se poohlédl po roku 96-97,takový rozdíl v ceně zase nebude.Omega B se začla vyrábět v roce 94 a jemoľná lepąí kupovat auta z pozdějąího roku výroby kvůli vychytání "much".
Já mám Vectru z roku 97 a bez problémů.Jinak ten MV6 bude určitě super motor a rozdíl oproti 2.5V6 ve spotřebě bude zanedbatelný.
Nomike
Friday 29 April 2005 - 15:56:43
Host
Mám 3,0 MV6 z roku 1996. Ikdyľ na silnici to najelo aľ v r.97, stejně po stránce kvality mám velké výhrady. Motor převzali z vektry a "narvali" jej do těla omegy. Kde udělali kompromis, tam se to projevuje. Dílenské zpracování je dobré, při různých opravách jsme ocenili výbornou konstrukci. Bohuľel, to ľe ten motor není na míru do omegy se pozná ąíleným přístupem k některým částem motoru. Dnes uľ vím, ľe to není takový drľák, jak bych od omegy čekal. Spousta věcí odchází na ľivotnost. Zato, kdyľ se to dá do kupy, tak to funguje bezvadně. ND jsou dobře dostupné a na vrakoviątích i levné. Bohuľel, omega si neustále o nějaký ten díl říká. Odměnou je fantastický záľitek z jízdy. Kdyľ jsou nové tlumiče, nechová se jako kačena a dá se to s ní řezat hodně sportovně. V6 motor je bomba svou charakteristikou, zvukem i výdrľí. Rozdíl ve spotřebě nedělá kubatura, ale řidič. Proto doporučuju to nejsilnějąí, co se dá koupit. Sice to svádí k agresivní jízdě a tím zvýąené spotřebě, ale ty koně se vľdycky u tak těľkého auta mohou hodit. Doporučuju koupit něco z roku 1999 nebo mít balík na nezbytné okamľité opravy. Stačí málo a spustí se řetězová reakce kdy jedna závada generuje lavinu daląích. Proto důrazně doporučuju dát tu ojetinu ihned do 100% stavu, neľ to honit roky zleva do prava. Výjde to 10x levněji (úsporu nervů nepočítám) . V6 je auto, do kterého se zamiluje jak řidič drsný muľ, tak křehká ľena.
 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1759 sec,0.1414 z toho dotazů.