Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega exteriér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
hladina paliva v nádrři |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
Happy |
| ||
Host | A jsem tu opět s daląím "intelignentím" dotazem. Vím, ľe kdyľ se jezdí s téměř prázdnou nádrľí, tak to můľe poąkodit palivové čerpadlo, ale větąinou tak jezdím - pąąąt, nenadávat A vąiml jsem si, ľe kdyľ vezmu tak půlku nádrľe, tak se motor trochu uklidní - je tiąąí a odspod to líp bere. Je to subjektivní pocit, nebo je moľné, ľe je to něčím způsobené? | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | Ty ąamane | ||
| |||
abc |
| ||
Host | jedině,ľe tam máą vodu a kdyľ tam cinkneą benzin,motor ti děkuje.. | ||
| |||
Happy |
| ||
Host | Já to tuąil, já to tuąil | ||
| |||
vvdd |
| ||
Host | Natankuj plnou, do kuftu tři kanďáky a bude ti to lítat! Teď váľně. Téměř prázdná nádrľ čerpadlu nevadí, protoľe je stejně pořád plný benzínu a ľe bys jezdil vyloľeně do sucha přískokem vpřed je nesmysl. Kdyľ je prázdná nádrľ, jev ní vzduch, v něm vlhkost, která se sráľí na stěnách nádrľe a stéká na dno. Kdyľ auto nasaje vodu, začne zlobit příąerně, nebo nejede vůbec. S mnoľstvím benzínu v nádrľi bych výkon motoru nespojoval. | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | je moľný ľe máą nějakej kal v nádrľi a kdyľ tam je álo paliva tak toho jde hodně do motoru, kdyľ máľ půl nádrľe tak se to zředí a jede to líp....muj názor | ||
| |||
Happy |
| ||
Host | aha, díky za názory - taky jsem si vąimnul, ľe kdyľ mám v nádrľi víc benzínu a otevřu ji, tak nic, ale jak je ho tam málo, a otevírám jí, tak ....puffffff ...je natlakovaná. Jeątě k tomu čerpadlu - někde jsem četl, ľe pod 10 litrů se nedoporučuje jezdit, protoľe to čerpadlo je ponorné a chladí ho benzín v nádrľi - kole dokola, kdyľ je ponořené. Jinak ľe se můľe přehřívat. Já to slyąel, já si to nevymyslel. Proto jsem to psal. S tím kalem - moľná ano. Kaľdopádně, kdyľ mám beznínu málo, a rozjíľdím se na jedničku, začně z motoru cinkání. Kdyľ natankuju, úplně to zmizí. Je to hrozné čarování já vím, ale děje se tak pořád. | ||
| |||
Vodník |
| ||
Uživatel #327 Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51Příspěvků: 732 | Happy, to je zajímavé, co tu píąeą. Já tedy mám 2,5 TD a dělá to brikule: chcípne si v plné jízdě a znovu nastartuje, aľ kdyľ si vykouřím cigaretu, ne dřív. A taky jen při stavu nafty v nádrľi někde kolem 15 litrů - najdi si vlákno "2,5 TD chcípe", tam to popisuju. A začalo to po výměně palivového čerpadla. Mimochodem: jsem právě na té hladince a dneska ráno jsem nenastartoval. Parkuji lehýnce čumákem do kopečka. Musel jsem ji nechat sklouznout samospádem a pootočit bokem proti svahu, pak chytla natoąup! | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Čau, sakrasakra, to měl známej u OmeBe 2,5 TD kombi - pod 20 litrů v nádrľi auto nejelo a nestartovalo... Bylo to nějaký pomocný čerpadlo v nádrľi, či tak nějak. Tam bude asi zakopaná sabaka. Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
Vodník |
| ||
Uživatel #327 Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51Příspěvků: 732 | Tak tak, m.zalesaku. Pomocný nebo podávací čerpadlo, tuąím. A bojim bojim, ľe je to drahý. Esli to nejsou nějaké ty hadičky nebo sací koą. Dovím se zítra... | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |