Autor
|
Příspěvek
|
Email | Wednesday 06 October 2004 - 09:08:54 | | |
| |
|
riwal | Wednesday 06 October 2004 - 09:38:32 | | |
Pokud máą elektronický plyn, tak je to jednoduąąí u mechanickýho musíą dávat akční člen a tím se to prodraľí a pak potřebujeą "uľ jen pár maličkostí". Spotřeba při jízdě s tempomatem vzrůstá o 1-2 litry. |
| |
|
NIO | Wednesday 06 October 2004 - 19:47:54 | | |
vetsinou untohoto motoru musis dodelat vse . a to vcetne jednotky a serva a neni to zrovna malo penez, Spotreba se ruzni. pokud si to vyzkousis na momentalce na pocitaci tak uvidis ze spotreba je o min 1-2 litry nizsi napr pri jizde po dalnici. |
| |
|
riwal | Thursday 07 October 2004 - 07:08:09 | | |
Zdar NIO, s tempomatem je niľąí spotřeba jo? To je teda Opel dobrej, měl jsem Mazdu 626 GTI 2.0 16V a ta chodila s tempomatem minimálně o litr veją. A po dálnici kdyľ jem zaaretoval 180 nebo 200 ta se to v bandě jen točilo . No to je extrém, ale fakt to chlastalo víc, jak jsem psal, tak jsem vycházel z toho, ľe to bude u vąech stejný a ejhle není. |
| |
|
NIO | Friday 08 October 2004 - 20:26:19 | | |
ja to mam ze sve vebe. a kamosoj astra jezdi v prumeru taky za vic. samo ze pokud je nekde kopec tak to tam temp nahuli ale prumerku mame o dost mensi nez nase stare tezke nohy. |
| |
|
Anonymous | Tuesday 26 October 2004 - 08:59:38 | | |
d |
| |
|
Petr Půlpán | Tuesday 26 October 2004 - 09:03:27 | | |
Montáľ tempomatu do OB 2,016V zabere maximálně 3/4 hodiny. Základním předpokladem je mít ve voze tu správnou elektroinstalaci.(pozná se to podle volného konektoru u pravého předního podběhu).Potom stačí pouze namntovat servopohon,páčku pod volant a snímač ke spojkovému pedálu.Řeąil jsem to x-krát. |
| |
|
Anonymous | Sunday 21 November 2004 - 02:05:07 | | |
Mozte mi prosim povedat na kolko by ta kompletna montaz vysla? |
| |
|
|