Autor
|
Příspěvek
|
Jiřik | Sunday 14 June 2015 - 21:39:38 | | |
| |
|
vrgada | Tuesday 16 June 2015 - 07:08:15 | | |
slo by to i na stare turbo-legacy 147kW? a zacina to byt cenove srovnatelne s klasickou sekvenci? Nebo je to stale financni nesmysl? Jen se ptam, neobjednavam:-) |
| |
|
vrgadaa | Saturday 20 June 2015 - 10:17:19 | | |
Zadna odpoved? Dotaz byl kvuli tomu, ze cena kapalneho vstrikovani vuci sekvenci byva asi trjnasobna a po cca 100 000km se zpravidla zadre velmi drahe cerpadlo kapalneho plynu a nemam pocit, ze by se na tom neco zmenilo |
| |
|
Jiřik | Sunday 12 July 2015 - 18:43:58 | | |
Promiň, cena tak kolem 30 tis., mrkni na mé stránky Odkaz tam toho je o tom víc. |
| |
|
Jiřik | Monday 13 July 2015 - 10:21:43 | | |
Jo, pumpu používám Walbro externí (255l) musí se mazat přímým přímazem do LPG při tankování. Vedlejší produkt je dokonalá ochrana ventilových sedel a vodítek. Výhoda je, že to utáhne fakt velký výkony a dosahovaný tlak ve vedení je 8-10Bar. |
| |
|
vrgadaa | Tuesday 21 July 2015 - 13:51:04 | | |
dik, byl jsem na dovolene, taze reaguji az ted. Na stranky jsem se dival uz predtim cenu nenasel, ale je slusna, tj. na polovine, nez kdyz jsem se o to zajimal. System je mi sympaticky, takze mozna pristi auto |
| |
|
Jiřik | Monday 10 August 2015 - 14:46:39 | | |
OK, třeba příští auto. Začnu to montovat na Hondách i s Variátorem předstihu zážehu. Mělo by to spolu s trvalým připojením přes OBD fachat skvěle, když bude čas a chuť, nechám to i odbrzdit. |
| |
|
|