Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Úbytek výkonu |
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | jj, Kuba mi dělal rozvody včetně pumpy loni v srpnu (kua, to to letí... ), za dvě a půl hodiny hotovo, motor šlape jako víno... btw zkus dát zpátky normální vzduchový filtr, náhoda je blbec a ty tři stovky tě nezabijou. Notabene máš tu sportovní vložku aspoň správně navlhčenou...? [ Upraveno Thursday 26 September 2013 - 09:30:05 ] W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | To ničemu nepomůže, s průchozím filtrem to jde nahoře naopak malinko líp | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | V6 napsal ... Co se vše dělalo: rozvody (komplet samozřejmě), přetěsňovaly víka, svíčky (3x), kabely, zap. cívka, čidlo kliky, čidlo vačky, olej + filtr a vložka sport. filtru (do orig. boxu)... Předpokládejmež: 1. že rozvody jsou nastavené správně 2. že víka vliv nemají 3. svíčky (co to je 3x - to jako že se měnily tři kusy nebo 3x výměna...?) 4. že kabely i zapalovací modul fungují správně (proč se dávaly nové...?) 5. totéž platí pro čidla kliky i vačky... 6. olej + filtr vliv nemají 7. sportovní vložka filtru - proč...? Aby to líp jelo...? Prostě něco, co se udělalo a dřív to fungovalo, už teď nefunguje. Řešit postupně od jednoduššího ke složitějšímu krok po kroku a ne jen furt špekulovat, takový už tu taky byli... __; A však píšu, že náhoda je blbec... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
V6 |
| ||
Host | Tak rozvody klasika... Přišel čas. Víka " tekla" - proto se přetěsňovala ( tečou sice méně ale pořád). No svíčky se samozřejmě měnily všechny a třikrát proto že jsem hledal příčinu škubání motoru - začal jsem kabelama a svíčkama dále zap. modul a čidla. Vložka se dala pro alespoň trošku lepší dejchání mám tam prasklý spoj na vejfuku což určitě ubírá výkon ale ten byl i předtím takže můžeme toto vyškrtnout. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | A podtlakove hadicky na ovladani klapek sani jsou pripojene dobre? Jinak bych hledal chybu v nejake netesnosti dilu kolem sani, co se demontovaly. Na rozvodech snad neni co zkazit. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | Jestli nic neukazuje diagnostika tak bych to viděl na ty rozvody,stačí je nastavit a pak utáhnou napínací kladku a rozvody se klidánko pošoupnou o zub,nebo nejsou vačky přesně proti sobě.Oni jsou tam totiž tři kladky které mají vliv na posunutí rozvodů a je to drobátko laborace je vištelovat mezi sebou. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Je to tak, jak píšeš, Václave, a správně by se na zajištění měly používat aretační přípravky. Legend to dělá bez nich, ale má s tím hafo zkušeností, byla radost se na něj koukat, jak dotahuje jednotlivé kladky a furt kontroluje značky, aby se mu to neposunulo a řemen byl pěkně rovnoměrně napnutý - lehnout, vstát, dotáhnout, zase lehnout, vstát... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Host |
| ||
Host | ještě zkontroluj jestli se ti při plném plynu otevřou klapky na max | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | ahoj mam takovy problem auto stratilo tah diagnostika hodila cerpadlo ale auto dal jezdi ale jak bez turba jedna jse o 2.2 dti 2001 | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | nejaka rada | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |