Autor
|
Příspěvek
|
pr»ka | Monday 18 April 2005 - 08:13:58 | | |
Tlumex ptal ses mě na ICQ a nějak se nemůľeme stihnout,odpovím ti tady.Na takové koráby moc nejsem ,radąi zůstanu u té krabicové Astry ,ale musí tak trochu souhlasit s klukama přede mnou.Je to jenom moje dedukce:Omega v kombajnu můľe mít takových 1600 ne-li 1700kg..2litr motor podle mě to samé jako VeBe v kombajnu s 1,6 Duffy neuraľ se Pokud chceą opravdu takový koráb ąel bych radąi jeątě do větąího obsahu.Jak uľ tu někdo řekl na VeBe 2litr super |
| |
|
tlumex | Monday 18 April 2005 - 14:51:44 | | |
For prtka:Noo skousel sem to na ICQ ale dneska vecer asi budu takze to zase skusim! Jooo a rozhodne nejsem urazlivy to ani se skodovkou 125 nejde bych musel bejt porad urazenej furt do me nekdo kume ! Esli budes mit vecer chut tak kolem sedme muzem dat rec!
P.S.: Koukal sem se na elektrony hmmm to je palka to neni jako zajet se skudkou na vrakac a mas novy auto tohle uz je cenove nekde jinde |
| |
|
Coffey | Monday 18 April 2005 - 22:42:18 | | |
Zdarec, mam OmB sedan 2.0i 16V r.v.94 v automatu, je to liny, to je pravda..... zere mi to po meste takovejch 13... olej to ale nezere temer vubec..... na 10000 dolejvam cca litr a to ma mrska nalitano pres 223 tisic.... jsem spokojenej...... |
| |
|
tlumex | Tuesday 19 April 2005 - 11:03:21 | | |
Tak to je super ze mam este skoro 100 tisic bez problemu pred sebou,ale pri mym stesti to zase tak ruzovoucky asi nebude ja se znam |
| |
|
Anonymní | Tuesday 19 April 2005 - 14:43:30 | | |
Do ted jsem mel Omegu karavan 2i / 85kW r.v.88, 210 000 km a kdyby tak neshnila, motoricky by zrejme vydrzela jeste hodne dlouho. Nebyl to sportak, ale s trochou trpelivosti vytahla i 200km/h |
| |
|
Kmochacek | Tuesday 19 April 2005 - 18:25:45 | | |
OMEGA ? Ma nahon na zadek, to me dost desi ... co v zime ? 96 rok a ma najeto 120 ? To se mi nezda, ale je to mozny. Jesi ji koupis tak hodne zdaru, ale ja preferuju VECTRA B |
| |
|
bruno | Tuesday 19 April 2005 - 18:57:05 | | |
Dvoulitr nekupuj!taky jsem se rozhodoval mezi 2.0 16V a 2,5TD a nakonec mám naftu protoľe má velkej točák a ten je na tuto loď potřeba,zvláą» po přečipování to dává asi 160koní.dvoulitr bude ľrát asi dost a moc to nejede. |
| |
|
tlumex | Tuesday 19 April 2005 - 23:17:27 | | |
za kilaky rucim motor byl nadijagnostice pred rokem tehda to melo 100 000! Co se tyka zrani 13 litru plynu neni az tak moc |
| |
|
vvdd | Wednesday 20 April 2005 - 00:37:46 | | |
Naftový auto po mých zkuąenostech ľádný a nikdy! Nejedeto, sereseto. Akorát ten krou»ák dole je fajn, úspora na spotřebě nebyla taková, aby zaplatila opravy motoru. Tu těsnění pod hlavou, za čas prasklá hlava, uľ jem se pak bál přidat plyn... Naftu uľ ani omylem. |
| |
|
mates | Wednesday 20 April 2005 - 09:03:03 | | |
Čau, taky jsem zastáncem hesla, ľe nafta patří do kamen a plyn do kuchyně , i kdyľ u moderních naf»áků bych asi váhal. Fakt je ten, ľe neľ 2,5 td od BMW, tak to radąi 2,0 16V. I ti vyděrači taxikáři to říkaj. Já mám 2,5 V6, na závodění to není, to by chtělo MV6, ale kam taky s omegou spěchat, ľe? Není to spor»ák... Čest!
Lexus RX 350 Honda Crosstourer |
| |
|
|