• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
MV6 - unik oleje
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Stepo
Thursday 29 August 2013 - 08:34:38 Citovat
stepo
Uživatel #2246
Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22
Příspěvků: 242
Hola.
Nedavno jsem zjistil, ze mi kape pod motor olej - rychlym pohledem na vrch olejove vany bylo jasne,ze tece gufero na klice pod remenici.
Vcera jsem to vymenil, gufero dal nove ( opel ), zkontroloval stav gufer vacek ( netecou ) a distancniho krouzku na klice ( zdal se byt v poradku, ale rozmery jsem nemeril ).

Bohuzel i po oprave to tece. Nemate nekdo jeste nejaky tip, kudy by jeste mohl olej zdrhat na horni stranu vany ?
Pri jizde mi samozrejme zaliva vse dozadu, vcetne svodu a katu, na kterych se pali :/
Jiřik
Thursday 29 August 2013 - 09:20:30 Citovat
Host
-Na asi dvou motorech mi tekl olej i přes nová těsnění z důvodu ucpaného odvětrání klikové skříně

- na MV6 jsem jednou zjistil že to teče rohem pod ventilovým víkem

- na C20XE jsem přetěsnil úplně všechno (těsnění pod vanou, čidlo tlaku oleje, gufero kikovky, těsnění pod víkem) a pořád nic. Nakonec jsem zjistil, že to kape
na rovině mezi olejovým čerpadlem a karterem, což už jsem neřešil, neměl jsem náladu. Nebylo to nijak moc.
Stepo
Thursday 29 August 2013 - 09:37:01 Citovat
stepo
Uživatel #2246
Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22
Příspěvků: 242
Hned po oprave mi na volnobeh po nekolika minutach vyteklo neco kolem pul deci primo na vanu seshora, z ventilovych vik to tak rychle nechcije. Ty uz mam navic hlinikova, takze nastesti zatim drzi.
Odvetrani proverim - videl jsem v obou hadickach zbytky zkondenzovaneho oleje, takze predpokladam, ze tam taky problem nebude, ale mrknu na to, diky za tip.

Spoj olejoveho cerpadla je zajimava teorie.....u MV6 i pouzitelna....ale zase to nevysvetluje pritomnost oleje na vnitrni strane remenice a v prostoru rozvodu.
Snad nejsem takovy smolar, aby to bylo tesneni cerpadla a zaroven gufero kliky ( ktere bylo uz jak sutr )
Martas
Thursday 29 August 2013 - 09:56:17 Citovat
Host
Ja tedy nevim ale kdyz otru vsechny zbytky tak po nastartovani u stojiciho auta na prvni pohled musi byt zrejme odkud to tece ne ?
Stepo
Thursday 29 August 2013 - 10:01:33 Citovat
stepo
Uživatel #2246
Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22
Příspěvků: 242
U normalniho auta asi ano, u MV6 je problem s mistem ( pred motorem je promenne sani, seshora neni nic poradne videt a zespoda uz vubec ).
Oblozim to dneska hadrama a uvidim.
Jiřik
Friday 30 August 2013 - 09:11:23 Citovat
Host
Mně to na 20XE na volnoběh vůbec nekapalo, pouze ve vysokých otáčkách a velkém zahřátí.
Stepo
Friday 30 August 2013 - 11:16:46 Citovat
stepo
Uživatel #2246
Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22
Příspěvků: 242
Tak jsem to ocistil na hlinik a dosucha, nechal na volnobeh par minut a par desitek vterin pak drzel v otackach kolem 3000 a zatim je sucho.
Vypada to na plany poplach ( zrejme se mi prelil zbytek oleje ze zadni casti vany dopredu, kdyz jsem dal auto ze zvedaku zpet na kola ).
Zatim jsem nahrkal jen par km po meste, takze na soudy je jeste brzy, ale snad to bylo jen tim guferem.

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1684 sec,0.1350 z toho dotazů.