Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Protokol OBD X30XE (OB 3.0V6) |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Nevi nekdo, jaky protokol pouziva pro diagnostiku subj? Zatim se mi zda nejpravdepodobnejsi KWP2000 podle toho co jsem nasel na netu, ale jeste jsem nezkousel.. Jde o to, ze dnes jsem odladil vlastni SW na Pontiac (ALDL, OBD1) a jsem nazhaveny si to rozsirit i na moji MV6 Pripadne jakekoliv informace a odkazy sem. Pokud se zadari, dam to k dispozici. ECU je Motronic M2.8.1 Poradnu jsem nejak zkousel prohledat, nic jsem nenasel a co to sleduju asi rok, tak se to obcas resilo bez zjevneho vysledku, proto nove vlakno. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Ozivuji toto tema - spise pro informaci. Na webu se uvadi, ze podle verze jsou protokoly ruzne. Cadillac Catera prodavana v US pouziva PWM, evropske omegy by mely bezet s ISO. Bude tam rozdil i v letech, neb ma MV6 rv98 nepodporuje ani jeden z uvedenych. Udajne se bavi protokolem KW82 ( jakasi opel proprietary KW2000 ), coz bezne diagnozy na OBD2 neumi ( aktualne se mne vali na stole BT dongle OBDLink MX, povazovany za velmi slusny HW - ten se s tim nedomluvi take ) Kdybyste meli nekdo presnejsi info, budu rad. [ Upraveno Sunday 19 May 2013 - 09:56:19 ] | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Slusne reinkarnovane tem, njn, uz mam Omegy 7 let A uz me takoveto badani preslo, neni na to cas, nakonec diagnosticky SW jde vzdycky nejak sehnat... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Toto tém azajíma i mně, jako plynaře. Teď máme hafo jednotek s možností ST/LT přes OBD, ale zatím se mi nepodařilo žádné auto z let 2000-2004 propojit tak, aby to komunikovalo. Většinou to jde jen u těch od r. 2010. Proč? Jak identifikuji protokol, kterým to komunikuje? | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | To ST/LT je na co? Jinak koukam, ze dost pises na alfistech (predpokladam) Jak narocna by byla prestavba 2.0V6 ovsem TURBO ? Cili busso ale s turbem. Je to stejny jako u atmosfery a jde pouzit treba bezny STAG nebo se na to musi jinak? Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Na Alfistech? Nejsem to já, jen mé C´est la vie....!!(a) jasně, trochu jsem dezertoval V6 turbo není vůbec žádný problém, naopak přeplňované motory využijí LPG většinou lépe, navíc reduktor získá perfektní tlakovou charakteristiku. Do takové malorážky bych namontoval raději ochranu ventilů a teď budu objednávat adaptér OBD, který sám najde protokol, dám vědět, jak to funguje. S pomocí toho se totiž úplně jinak seřizuje _; | ||
| |||