Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Sintra :: SINTRA :: Sintra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
sintra přestavba na ethanol E85 |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
jiří bl. |
| ||
Host | zdravím koupil jsem před týdnem sintru 2.2 v benzínu a uvažuji o zakoupení přestavbové jednotky na E85, má někdo zkušenosti přímo se sintrou? někdo kdo jezdí na E85? | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Přes E85 cesta k uspore nevede... To snad zas tolik zrat nemůže v benzinu a když tak bych sel do LPG. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | ahoj,ty firmy,co tu krabičku prodávaji ti samozřejmě budou tvrdit,že všechno je OK,ukážou certifikát a podobně.Osobně s tim dlouhodobě laborují hlavně kluci,co se vozej v autech,která pak klidně mohu hodit do šrotu(felicie,fabie,golfy a pod..) pokud chceš pár písmen od odborníka,doporučuji,aby sis přečetl toto: Odkaz Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
jiří bl. |
| ||
Host | díky za názory ale do lpg jít nechci,to je cena auta, nemá někdo zkušenosti třeba s omegou nebo vectrou se stejným motorem? | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | Ale to opravdu nema jine reseni, bud nafta (nova se zarukou), nebo LPG (protoze palivo je za polovinu), CNG je nesmysl (nejsou stanice). E85 financne moc nevychazi, respektive pokud se jede o chlup usporneji, tak je to pravdepodobne diky chudsi smesi a ta nemusi motoru udelat dobre. Zaver je opravdu LPG prestavba anebo omezit jezdeni a snazit se o ekoralye v benzinovem modu | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Na kterémkoli diskusním (auto)fóru se najde vlákno o E85 a názory a potažmo i zkušenosti se liší - někdo jezdí na čistý E85 s "krabičkou" i bez ní, jinej míchá E85 s benzínem, někteří mají zkušenosti dobré a doporučují, další se vrátili k čistému benzínu, prostě v tomhle těžko něco doporučovat. Kdo najde odvahu to vyzkoušet tak či onak, ať to prostě vyzkouší, je to na rozhodnutí každého soudruha... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | jenze je to takove Cimrmanovske objevovani slepych ulicek. Motor podava vykon, protoze zere palivo. Ucinnost motoru je vicemene dana, ale je pruzny, tj., je schopen se prizpusobit, takze, kdyz ma-li palivo nizsi energeticky obsah, tak ho sezere vic. U LPG je energie min asi o 10 procent, ale cena je dlouhodobe polovicni, u E85 je energie min asi o tretinu a cena rovnez, takze ekonomicky nesmysl. Clovek muze trochu zmenit styl jizdy,motor muze jet na chudsi smes, ale uspora velka nebude a za ty potencialni problemy to nestoji. Uprimne motor byl navrzen na benzin a ani to LPG mu nemusi delat dobre a u E85 je tech potencialnich problemu jeste vice. A navic nevim, jak je na tom 2,2 opel benzin, Ja mam sice seste auto v LPG, ale to jsou stare predimenzovane a jednoduche potvory. | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Jirko, sice tě přestavba do LPG vyjde na nějaké peníze, ale až auto dojezdíš, přestavbovou sadu Ti bez problémů vyndám a namontuju na novější auto (podmínkou je jen stejný, nebo nižší počet válců). Vůbec to není problém, ani technicky, ani papírově (samozřejmě můžu a chci přemontovat jen sadu, kterou jsem novou montoval já). Až to vyzkoušíš, nebudeš chtít jezdit jinak. viz: Odkaz | ||
| |||