Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Únik LPG |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Jiřik |
| ||
Host | Velikost zatížení- jsou tam vstřikovací časy a podle toho, kde je kurzor, to je platné zatížení. Většinou je vidět i signál z MAP. | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Nazdaaar Jiriku:) Tak to beha uz v poradku, bylo potreba si trochu pohrat. Dopojeni lambda sond ukazqaly chudou smes na jedne rade valcu - priskripla hadice plynu k valci c. 1 Plyn uz beha jak ma, jen v mrazech, pokud se "sprintuje", tak pada teplota reduktoru. Neni to problem, ohriva se rychle. Takze snad mam poreseno, alespon co se plynu tyce. Jinak jsem vypozoroval, ze slavne Brisk LPG svice po cca 6000km maji pri teplem motoru v zaztezi pod plnym plynem tendenci selhavat - semtam nezapali, autem to skubne. Zvlaste citelne na 3.ku ve meste v otackach kolem 1500. Zkusim LPG1 od NGK, Brisky me nebavi menit pokazde s olejem..... | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Svicky specialni na LPG jsou vyhazovanim penez, standardni fungujou uplne v pohode. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
ondra |
| ||
Host | JardaB : Tak, to jsem si myslel taky a porát jsem špekuloval, proč mi auto při větším zatížení cuká...dokonce jednou mi po tom, co jsem trošku víc přiložil, jela na tři a po výměně nových obyč svíček za plynové, je vše ok. Takže to taky nemůžeš tvrdit na sto procent.... | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak ja zas vim o opacnych pripadech, treba byly svicky proste nevhodne nebo spatne. Ja s novymi beznymi BRISK u V6 nikdy nemel problem. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | To jsem rád, že to běží. Jen ta klesající teplota reduktoru, to asi kamaráde nebude jen v mrazech tam budou moc dlouhý hadice, nebo je to špatně napojený. Holt to nebude na Německý dálnice. Co se týče svíček: svíčky Brisk ....YS mají velmi nízké přeskokové napětí, žádné obyč. se jim nemůžou rovnat, i kdyby to byly NGK. Nevýhoda je, že ta středová elektroda je tak tenká, že se opravdu rychle opotřebuje. Výhodu mají auta s rozdělovačem, ty novější DIS pálí tuším vždy dva a dva válce současně, takže se svíčky opotřebují dvakrát rychleji (pálí to i při střihu). Silně doporučuji u "Silverů" snížit elektrodovou vzdálenost na 0,6 mm, aspoň to chvíli vydrží, než se to opálí na 0,9 a víc, kdy to už opravdu vynechává. Samozřejmě motory na LPG běží i s normálníma svíčkama. Tady platí pravidlo, že spodní elektroda nesmí zastiňovat středovou, musí být tak do poloviny jejího průměru a musí končit ostrou hranou 90 stupňů. Tako svíčky upravuji na brusce a jsou VYNIKAJÍCÍ výsledky. Vzdálenost opět 0,6-0,7 mm, na benzín to ideální není, na plyn ano. výzkum made by Odkaz | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Ten reduktor neni zadna katastrofa, pada to jen pri opravdu velkem praseni a v trvalych otackach kolem 5k minimalne. Na dalnici pri 130-170 se to udrzi v pohode kolem 70 trvale. Hadice jsou co nejkratsi, dokonce jsem si sletoval z medi trubky za motor, at mam poresene pripadne skripnuti hadic. Vzhledem k faktu, ze mam topeni az za reduktorem v serii a auto i v mrazech topi, v normalnm provoze to problem nebude:) Odtrh na svickach je dobry napad, dam tem silverum jeste sanci a ty dalsi upravim na 0,6mm. Snad se ta elektroda neutavi. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |