Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Únik LPG |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
nebi007 |
| ||
Host | Zdravím Vás, na OC 3.0 V6 mi uniká delší dobu plyn, uvnitř auta bývá někdy dost cítit. Dneska jsem konečně zjistil kudy uniká. Uniká to horním vývodem na reduktoru - viz foto. Odkaz Reduktor je značky Tartarini, na tom vývodu je nasazena hadička, která nikam nevede a je jenom volně zakončena v motorovém prostoru. Nenašel jsem nikde nic odkud se mohla hadička uvolnit. Nevíte k čemu ten vývod z reduktoru má sloužit?? [ Upraveno Saturday 12 January 2013 - 19:34:04 ] | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No tipoval bych, ze by to mel byt privod plynu do sani ale kdyz to na LPG jede, tak asi ne Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Máš dvoustupňový reduktor, takže tlaková charakteristika by měla být špičková. Nicméně máš přívod Cu trubkou 6mm, což nemůže tento výkon stíhat! Doporučuji hadici 8mm. Ta trubka na druhé straně vypadá taky na přívod kapalné fáze, což je ale nesmysl, je evidentně namontovaná špatně. Tam je pravděpodobně podtlaková regulace, která by měla ústit do sání. Jestli z toho je cítit plyn, budou v háji membrány. Pokud nejsi z daleka, přijeď a reduktor i s trubkou Ti vyměním, jestli jsi z dálky, můžu Ti poslat jinej reduktor, chce to ale vyladit tlak, jestli máš face a soft. Bydlím-viz kontakt: Odkaz | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Mno, z Žitenic do Žatce to zas není taková dálka... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
nebi007 |
| ||
Host | Ten plyn ma najeto pouze 30000km, myslis ze by tak brzo odesly membrany v reduktoru? Ten mirny unik jsem zacal pozorovat hned po servisu pri 15000km. Rozdil mezi vykonem na benzin a na plyn nepozoruji zadny. Do Zatce to mam celkem kousek, ale zase se mi nechce do toho davat penize navic, kdyz az na ten mirny unik nemam zadne problemy. Na kolik by vysla vymena te trubky a pripadna oprava reduktoru? | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Mno...jen abys s tou trubkou nemusel menit multiventil na nadrzi. Muze se stat, ze ti tam dali 6mm, takze i silnejsi trubka na redukcich bude celkem k nicemu, v takovem pripade. | ||
| |||
jIŘIK |
| ||
Host | To se dá vyřešit kolínkem, mám tady asi tři. Ta kompozitová hadice vyjde tak 70Kč za metr+ koncovky tak za 75Kč jedna. Reduktor starší Magic bych nechal za 500,- . Možná by šel ten red. opravit, ale musel bych to rozdělat a zjistit jak vypadají membrány. | ||
| |||
nebi007 |
| ||
Host | jIRIK: nejlepsi by bylo kdybych k tobe prijel a mrknul bys na to. Myslis ze po 30000km muze byt v haji reduktor? | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | To by být neměl, ještě jsem se s tím nesetkal. Ale jediné místo, kudy plyn může unikat je vývod plynné fáze. | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Kdyz uz se tu resi lpg...potrebuju drobnou radu. Cadek mne zase delal mapy ( MV6, Elpigaz Stella EOBD ). Jizda +-OK, i kdyz vykon je nize, nez u benzinu, nicmene pri jizde na tempomat a pri drzeni rychlosti manualne mne po par km zacne blikat kontrolka emisi. Staci obycejne na vterinu proslapnout plyn a je chvili pokoj - z toho soudim, ze pro nizkou zatez je smes chuda. S Cadkem jsem ztratil trpelivost, takze uz mam soft, dneska bude kabel. Koukal jsem na mapu a je tam jen vztah otacky vs. delka vstriku, o zatizeni tam zadne info neni ( poloha TPS ). Mam tedy o neco malo obohatit smes plosne napric mapou ? | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |