Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
po nastartování otáčky naplno |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
1litr |
| ||
Host | Zdar přátelé, mám corsu B r.v. 1999, litrový motor 12 V, 40 kW. Po nastartování se motor rozjede do max. otáček. Stalo se mi to dneska poprvé a to u zahřátého motoru. Kdybyste někdo věděli o co se může jednat nebo už jste se s tím setkali, pisněte. Zítra budu muset tak či tak na diagnostiku, protože se s tím nedá jezdit, jinak je to o spálení spojky. Díky za jakékoli rady či zkušenosti, Marťas. | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Že by zůstala otevřená (zaseknutá) škrtící klapka...? Je ještě mechanická nebo už elektronická - pak by mohl být problém v el. pedálu plynu, i když se to, jak jsem slyšel, stává opravdu jen výjimečně... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
1litr |
| ||
Host | Taky mě napadlo, jestli nezůstalo viset lanko plynu, ale to chodí v poho, tak nevím. Klapa je zřejmě mechanická, protože je ovládaná lankem, i když nevím jestli u principu lanko-mechanika musí být klapa nutně mechanická, ale zřejmě jo. Zkoušel jsem nohou probrnknout plyn. pedál, ale nic. | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | pokud je skrtici klapka mechanicka, pak tam musis mit obtokovy ventil pro stabilizaci volnobeznych otacek. Podival bych se i na ten, treba se kousl plne otevrenej... | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Je-li ovládaná lankem, tož je mechanická. Ještě mě napadlo zkusit sundat přívod vzduchu ke klapce, abys na ni viděl a hned zjistíš, jak na tom samotná klapka je... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
1litr |
| ||
Host | Zdarec lidi, tak jsem sice nebyl na diagnostice, náhodou se mi totiž do rány nachomýtl mechanik, co opravoval auto manželce, sice škodovku, ale tím, že nám přivezl auto až k baráku, byl odchycen, aby mi řekl o co může jít. Chtěl, abych otevřel kapotu a nastartoval. Otáčky opět vyletěly do maxu, ale on sáhl na škrtící klapku, odpojil konektor a motor začal ztrácet otáčky. Jeho výrok zněl: vadná škrtící klapka. Dneska ji mám vyměněnou a motor maká jako předtím. Zítra jedu do práce, tak doufám, že to bude v pohodě a že mám zase na nějakou dobu klid. Čus M. | ||
| |||
1litr |
| ||
Host | Zdarec, tak to byla vážně ta klapka, motor zase běží normálně. Koupil jsem starší za 2500 kč, zn. Bosch. Čus M. | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Zajimave. V tom pripade by totiz byla elektronicka a ne ovladana lankem, minimalne to co popisujes na to presne sedi ( odesel nastavovaci motorek, pripadne potenciometr polohy v te klapce ) | ||
| |||