Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: vectra tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Zimní clona chladiče |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Arimator |
| ||
Uživatel #2303 Registrován: Thursday 14 July 2011 - 13:25:31Příspěvků: 25 | Mates tak se hned neurážej, já Ti nepoděkoval schválně jestli se ozveš, a ty jsi nezklamal a dokonce jsi přidal další text, takže děkuji poprvé a děkuji podruhé. To jsi si všimnul dobře strýček z Olomoca to má taky na masce přímo, a fcajku...jestzli to prostě při jízdě stačí odspodu jak je motor odkrytý nevím...u Vectry B je to tak, že u masky máš tu malou mřížku, to jsem se informoval u té tuningové firmy z Třinca kde jsem to objednával, že u Vectry B se to na masku kolem znaku nedává, ale jen zespodu nad tím lízátkem, kde jsou větší průduchy, takže nějaký vzduch tam stoprocentně jde. Jak je to u těch škodovek, koukal jsem na fota jejich čumáku a oni mají zase nad tím lízátkem menší průduchy než kolem znaku na masce, tak asi zase dosávají ten potřebný vzduch aby se to nepřehřálo dole u lízátka...(moje ničím nepodložené domněnky pouze) | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Ono se to muze klidne zakryt cele, pokud zakryvas pruduchy v narazniku nebo masce. Chladic byva 10-15cm za tim, takze se pak pocita s tim, ze si to dotahnou ventilatory chladice, kdyz se to zacne prehrivat. Pruser ovsem je, kdyz nefunguji | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak i s dobrym termostatem se v zime ochlazuje motor vic, protoze ten vzduch co profici studenym chladicem pak studeny fici dal asi kam??? No na motor, ze... Cili kdyz se cast zakreje, fici ho tam min. Ale u V6 to neni potreba, tam nema v podstate kudy ficet kolem motoru Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | V tomhle má Jarda naprostou pravdu - u V6 se studenej vzduch po průchodu chladičem musí zastavit, páč zjistí, že tam není nikde místo na další proudění, a než se rozkouká, už je ohřívanej od motoru a žádný ochlazení nezpůsobí... A je fakt, že na svým dřívějším dualramu jsem v mrazech papundekl s úspěchem používal, měl jsem ho téměř přes celej chladič a vyříznutý v něm dva tak akorát velký (nevímproč) kosočtverce... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Arimator |
| ||
Uživatel #2303 Registrován: Thursday 14 July 2011 - 13:25:31Příspěvků: 25 | Zdar, tak vám děkuji všem. Samé dobré informace, zodpověděli jste mi i věci, na které se mě nenapadlo zeptat _; . Teď už to jen namontovat a jezdit, a uvidíme. Mějte se | ||
| |||
Sup |
| ||
Uživatel #1465 Registrován: Friday 04 April 2008 - 01:01:29Příspěvků: 233 | Tohle by Vás mohlo v souvislosti s touto debatou zajímat - Odkaz V kalkulátoru můžete přehodit stupně Fahrenheit na °C a míle/hod na km/h, vyjde Vám "skutečně" působící teplota. V následujícím odkazu pak je porovnána pocitová teplota podle starého a nového výpočtu (bohužel pouze v °F a mílích/hodinu) - Odkaz . [ Upraveno Wednesday 05 December 2012 - 03:38:46 ] Sup je trpělivý pták. Plejtvák (Omega B car X25XE) Stříbrná Sršeň (FIAT Ducato 3.0 D Multijet Modular) | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |