Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra eletrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
prosím radu před koupí |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Ony ty motory cuore sportivo, aby se radostně vytáčely, mají už jako nové maličko větší vůle a vyšší provozní teplotu, takže jim olej chutná... Proto se radí používat opravdu "závodní" specifikace a velmi často jej kontrolovat, to je minimum, který musí člověk dodržovat. A pokud má člověk štěstí a choval(i) se tak i předchozí majitel(é), může si ještě docela slušně pojezdit... _; W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Gumidek83 |
| ||
Host | jeden TS jsme měly v rodině a už nikdy více. To raději Ford 1.8TD:-) | ||
| |||
horan |
| ||
Host | Teď jsem s tím byl u kamaráda na diagnostice a STK a vypadá to dobře. Motor jde taky krásně. Takže pokud se nezanedbá udržba, tak by to mohlo být snad dobrý. Příští týden rozvody....... a uvidí se. Dám italovi šanci napravit reputaci. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ty saly bych prohlidnul a pripadne vymenil, da se to bez demontaze motoru z auta a nestoji to moc, je to v podstate jedina slabina TS motoru... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
horan |
| ||
Host | No taky jsem v tom chvilku ležel na "alfa" foru a došlo se tam k závěru, že nejvíc trpí na zadírání motory 2,0. Máti tam má 1,6 a pochopil jsem tam, že se jí to týká nejméně. Navíc jsem zastáncem toho, že pokud něco funguje, tak se do toho nemá vrtat. Až se objeví nějaký "nemocný" zvuk, tak to začnu řešit. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No je rozdil vymenit saly pred podivnym zvukem nebo celej motor potom Ale zalezi na tom, jak se o to staralo a kolik to ma skutecne najeto, to je jasny Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Pokud by byly šály jediný problém motoru 2.0 TS , bylo by to supr. Ale teď jsem četl článek z Autoojetin o tom, že problém je s 114kW verzí v poddimenzovaném olej. čerpadle. Takže kupovat auto s tímto motorem, sundám vanu, vyčistím sací koš, vyměním šály, přeměřím pružinu přepouštěcího ventilu, rozeberu a popř. vyměním zmíněné čerpadlo. Olej bych dal třeba Elf 5W-50, ty malý svíčky by mohly pasovat z japonských motorek, NGK (např. na Kawasaki ZXR) jen s vhodnou tepel. hodnotou (jsou 100% levnější). Ten motor je technicky velmi moderní (variabilní sací vačkový hřídel atd) ale žádná srdcovka to nebude, je to na těch pár kW moc těžké 2.5 V6 už jede mnohem líp (0-100 za 7,3 s) ale díky manku Nm (220) žere jak Omega MV6 v automatu. Ideál tedy zůstává GTA se stejnou spotřebou, ale 300Nm a 184kW, ale ta je drahá. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ten hlavni problem je jinde - po instalaci poradneho chladice oleje je dle referenci po vsech problemech... Ale ja beru jako nejpovedenejsi alfu proste 2.4 JTD v ruznych verzich, ma to mouchy CR motoru ale ve srovnani s ostatnimi motory je to celkem pohodovy motor... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
horan |
| ||
Host | No pokud ten motor není načatej už teď, tak by to mělo být v pohodě. Máti jezdí jen město a max 20km v okruhu města a o nějakým honění k omezovači ani nemůže být řeč. | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | 2.4 JTD je ok na papíře, obzvlášť ta 129kW verze. Mám ale známého, který po zkušenostech s opravami (čištění vstřiků) atd. už by ji nechtěl ani náhodou. Fór je v tom, že každá menší oprava tohoto dieselu se rovná financím za nákup celého staršího benzíňáku (např. 2.5 V6) Takže podle mě jediná rozumná volba je 156 s 2.5V6 a LPG. Je to 141kW se stejnými náklady na palivo, jako JTD. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 | |