• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra eletrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
prosím radu před koupí
Přejít na stranu  1 [2] 3 4
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Colommbo
Sunday 09 September 2012 - 11:02:53 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Ony ty motory cuore sportivo, aby se radostně vytáčely, mají už jako nové maličko větší vůle a vyšší provozní teplotu, takže jim olej chutná... Proto se radí používat opravdu "závodní" specifikace a velmi často jej kontrolovat, to je minimum, který musí člověk dodržovat. A pokud má člověk štěstí a choval(i) se tak i předchozí majitel(é), může si ještě docela slušně pojezdit... _;

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Gumidek83
Sunday 09 September 2012 - 20:58:12 Citovat
Host
jeden TS jsme měly v rodině a už nikdy více. To raději Ford 1.8TD:-)
horan
Monday 10 September 2012 - 18:58:05 Citovat
Host
Teď jsem s tím byl u kamaráda na diagnostice a STK a vypadá to dobře. Motor jde taky krásně. Takže pokud se nezanedbá udržba, tak by to mohlo být snad dobrý. Příští týden rozvody....... a uvidí se. Dám italovi šanci napravit reputaci.
JardaB
Monday 10 September 2012 - 19:06:28 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Ty saly bych prohlidnul a pripadne vymenil, da se to bez demontaze motoru z auta a nestoji to moc, je to v podstate jedina slabina TS motoru...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
horan
Monday 10 September 2012 - 21:42:08 Citovat
Host
No taky jsem v tom chvilku ležel na "alfa" foru a došlo se tam k závěru, že nejvíc trpí na zadírání motory 2,0.
Máti tam má 1,6 a pochopil jsem tam, že se jí to týká nejméně.
Navíc jsem zastáncem toho, že pokud něco funguje, tak se do toho nemá vrtat. Až se objeví nějaký "nemocný" zvuk, tak to začnu řešit.
JardaB
Monday 10 September 2012 - 22:15:16 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
No je rozdil vymenit saly pred podivnym zvukem nebo celej motor potom Ale zalezi na tom, jak se o to staralo a kolik to ma skutecne najeto, to je jasny

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Jiřik
Tuesday 11 September 2012 - 15:47:41 Citovat
Host
Pokud by byly šály jediný problém motoru 2.0 TS , bylo by to supr. Ale teď jsem četl článek z Autoojetin o tom, že problém je s 114kW verzí v poddimenzovaném olej. čerpadle. Takže kupovat auto s tímto motorem, sundám vanu, vyčistím sací koš, vyměním šály, přeměřím pružinu přepouštěcího ventilu, rozeberu a popř. vyměním zmíněné čerpadlo. Olej bych dal třeba Elf 5W-50, ty malý svíčky by mohly pasovat z japonských motorek, NGK (např. na Kawasaki ZXR) jen s vhodnou tepel. hodnotou (jsou 100% levnější).
Ten motor je technicky velmi moderní (variabilní sací vačkový hřídel atd) ale žádná srdcovka to nebude, je to na těch pár kW moc těžké
2.5 V6 už jede mnohem líp (0-100 za 7,3 s) ale díky manku Nm (220) žere jak Omega MV6 v automatu. Ideál tedy zůstává GTA se stejnou spotřebou, ale 300Nm a 184kW, ale ta je drahá.
JardaB
Tuesday 11 September 2012 - 18:33:16 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Ten hlavni problem je jinde - po instalaci poradneho chladice oleje je dle referenci po vsech problemech...
Ale ja beru jako nejpovedenejsi alfu proste 2.4 JTD v ruznych verzich, ma to mouchy CR motoru ale ve srovnani s ostatnimi motory je to celkem pohodovy motor...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
horan
Tuesday 11 September 2012 - 19:45:13 Citovat
Host
No pokud ten motor není načatej už teď, tak by to mělo být v pohodě. Máti jezdí jen město a max 20km v okruhu města a o nějakým honění k omezovači ani nemůže být řeč.
Jiřik
Wednesday 12 September 2012 - 14:16:15 Citovat
Host
2.4 JTD je ok na papíře, obzvlášť ta 129kW verze. Mám ale známého, který po zkušenostech s opravami (čištění vstřiků) atd. už by ji nechtěl ani náhodou.
Fór je v tom, že každá menší oprava tohoto dieselu se rovná financím za nákup celého staršího benzíňáku (např. 2.5 V6)
Takže podle mě jediná rozumná volba je 156 s 2.5V6 a LPG.
Je to 141kW se stejnými náklady na palivo, jako JTD.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3 4  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1661 sec,0.1319 z toho dotazů.