Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra eletrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
prosím radu před koupí |
Přejít na stranu [1] 2 3 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
horan |
| ||
Host | Zdravím vás. Byl by tu někdo tak hodný a mohl poradit pár věcí? Mamina si chce koupit astru 1.4 16v rok 2000 caravan. Motorově a podvozkově jsem ji to schválil. Co mě ale znepokojuje je elektrika. Nefungují tomu elektrický zrcátka (naklápění), el. seřizování sklonu světel (ani motorky nejedou), dálkový centrál (ani klíčem). Auto jen zabliká, ale nic nezamkne/neodemkne. Zadní stěrač neví kde má nulovou polohu. Elektrická okna fungují. Tuší někdo jestli to má nějakou komfortní jednotku společnou pro tyto věci (KO)? Nebo spolu nesouvisí a chyba bude v každém okruhu zvlášť? Je to nějaká slabá stránka a existují místa kam se zaměřit? Třeba jako průchodky do dveří u škodovek.........? Nebo se tomu má raději vyhnout? Díky moc za odpovědi. Pavel | ||
| |||
Ondra B |
| ||
Host | Uff jestli je to 66Kw motor Z14XE tak to neber, žere to jak sviňa a serou se tomu RJ motoru, Tyto závady co popisuješ jsou jednotlivé vady, nijak se sebou nemusí souvyset. Zrcátka, pokud to el má třeba pojistka, světla pojistka či kabelářž k motorkůmm stěrač na 99% procent vháji koncová pozic v motoruku. dálka na 99% vadný zámek ve dveřích u řidiče ( odchází mikrospínače oba) více to poradíme např zde : Odkaz A k přechodkám na caravanu přechodky při pohledu dovnitř auta tak ta levá, tam se trhají kable naprosto běžně, to je na opravu jako první | ||
| |||
horan |
| ||
Host | Díky za reakci. Je to přesně ten motor co píšeš, ale tváří se celkem v kondici. Start,volnoběh......... všechno ok. | ||
| |||
Ondra B. |
| ||
Host | No to se neprojevuje hned __; Začíná to pozvolna, při teplém motoru cca 90 ale pak se to začíná stupňovat, cuká to, nejede, nereaguje na plynový pedál atd a končí to tak že už ani nenastaruješ :_:n Za vše může RJ která je umístěna přímo na motoru! prostě průser, ale oprava není moc drahá cca 2500 za jetou RJ nebo repas cca 4500. Tak šťastnou ruku !buch | ||
| |||
horan |
| ||
Host | tak se vše vyřešilo uplně jinak. Mamina sedla do alfy 156 a bylo rozhodnuto. Tak snad se z toho v nejbližší době neosypu. Každopádně ještě jednou děkuji za rady. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | To jde o to, jaky je v tom motor - ale je to laska na prvni projeti, to chapu Kdyz tak prostuduj Odkaz u nekterych motoru je dobre s rozvodama vymenit i saly Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
horan |
| ||
Host | Já to raději ani číst nebudu. Lepší nevědět a raději čekat. Je fakt, že i já jakožto němcofil (na auta ) jsem byl trošku chycenej (je to 04 po FL v barvě "slonová kost" a fakt tomu ta barva sluší). Ale poslouchám rozum a zůstávám i nadále u němců. Trošku mě na tom zaskočily ty detaily. Jako slícování dílů (jak interier, tak exterier) ...... ,ale co jsem koukal do ostatních alf, tak to je všude stejný. Hlavně ať ji slouží. Mamina měla po x letech fakt radost a o to přeci jde. | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Tož ať jí ta radost vydrží co nejdéle! _; A ty jí aspoň hodně často kontroluj dostatek oleje v motoru a úplně nejlíp 10W60... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
horan |
| ||
Host | Colombo: jj podle "plechovky" oleje v kufru jsem vydedukoval, že si asi něco vezme | ||
| |||
Host |
| ||
Host | poznam ludi co mali alfu ak je to benzin tak sa nedoplatis len sproste sviecky kolko tam stoja | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 4 | |