Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Výměna dvouhmoťáku za jednohmoťák na X30XE |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
QuasarCZ |
| ||
Host | Je možné nahradit dvouhmotový setrvačník na X30XE za jednohmotový z X25XE? V poslední době mi totiž auto škubalo při rozjezdu a řazení, tak jsem si myslel, že je třeba popraskaný přítlačák nebo něco takového a při rozebrání na mě vykoukl dvuhmoťák, který bude asi příčinou | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Omegy 2.5 i 3.0 mají dvouhmoťák vždycky a jednohmoťák je je ve vectře 2.5V6, jenomže má jiné ozubení a jinou spojku, takže se nedá použít. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Host |
| ||
Host | Ozubení je právě podle mě stejné, protože na X30XE s dvouhmoťákem jsem montoval startér, který jsem osobně předtím vymontoval z X25XE s jednohmoťákem z Vectry 2.5V6. A spojku bych samozřejmě použil určenou pro Vectráckou X25XE (lamela s pružinama). No nic, zítra jdu shánět ten setrvák a uvidí se. | ||
| |||
QuasarCZ |
| ||
Host | Takže jednohmotový setrvačník už nějakou dobu spokojeně funguje v mém X30XE. Už žádné škubání při rozjezdu a řazení, žádné třepání na volnoběh. Z mé strany 100% spokojenost. Určitě je to lepší varianta než shánět pochybný dvouhmoťák z vrakáče. | ||
| |||
Rudla |
| ||
Host | Caute,Nechci zakladat nove tema,tak doufam ze mi nekdo poradi... Nevite nahodou zda by se dal pouzit jednohmotny setrvacnik misto dvouhm.na Omegu 2,5 TD X25TD.Ta dvouhmota uz se mi zacina u studeneho motoru a na volnobeh pomalu projevovat.dik za kazdou radu | ||
| |||