Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
OP-COM údaje o spotřebě |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Honza731 |
| ||
Host | Zdravím, lze zjistit na diagnostice OP-COM aktuální nebo průměrnou spotřebu tak jako na palubním PC? čí další údaje co umí PC? konkrétně na Opelu Vectra B 1.8 1996 výbava CD (bez palubního PC) | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | spotřeba se v op-comu zjistit nedá, dá se zobrazit jenom aktuální délka vstřikovacího impulsu, což nemá moc vypovídací hodnotu o spotřebě Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Honza731 |
| ||
Host | tak to je velká škoda.. | ||
| |||
Host |
| ||
Host | a z té délky vstříkovacího impulsu by nešla spotřeba nějakou konstantou vypočítat ? | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Tak teoreticky by to šlo, aby musel by se zohlednit tlak paliva, průměr vstřikovacích trysek, rychlost otevírání vstřiku, otáčky motoru, rychlost auta.. Navíc se hodnota pořád mění podle polohy plynového pedálu, myslim že je jednodušší palubní PC do auta dodělat, než to takhle počítat, přesně se to stejně nespočítá Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | A jak myslis ze to dela palubni comp? delka vstriku x otacky x nejaka konstanta. Mozna je to jeste korigovano dle teploty a nejakych dalsich velicin ale i v zakladu to bude vychazet docela dobre. Tlak by mel byt zhruba konstantni, je kompenzovan i podtlakem v sani (hadicka do membranoveho regulatoru), z toho proste ECU pocita davku paliva a ta musi byt co nejvice nezavisla. Takze je to jedna cesta, nevim jak slozite je to online vycitat, kdyby si clovek chtel udelat nejaky displej, komunikacni protokol jsem jeste nenasel. Vlastni jednotka, ktera bude snimat delku vstriku a otacky bude IMHO jednodussi. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | A k čemu Ti je okamžitá spotřeba? | ||
| |||