Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Sahara |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
V6 |
| ||
Host | Dobrej, zjistil jsem že mi chlazení teď v zimě spíná až když to je na 100°C přitom v létě to nestačí dojít ani na 96°C... Je to 2,5i AT | ||
| |||
lesak |
| ||
Vectra A 3,0 V6 Uživatel #1443 Registrován: Saturday 01 March 2008 - 20:49:44Příspěvků: 450 | Vyděl bych to na vadný termostat není to oprvní co s příchodem studeného počasí odešel (letos jsem jich už mněnil asi 15 samo že v různých autech zákazníků).možná že je to tím že je najednou výc namáhaný než když je teplo,v létě prostě jen otevře ale teď pořád přivírá aby udržel teplotu. Autoopravna-Pneuservis Plzeň a okolí Odtahová služba | ||
| |||
V6 |
| ||
Host | A safra to jsem tušil... A u V6 je to výměna jak... __; Nevíte kdo by mi to vyměnil rozumě? Praha a okolí? Díky! | ||
| |||
mates |
| ||
mates Uživatel #39 Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30Příspěvků: 1953 | Termostat? On píše že mu spíná vrtule až při 100°C...nemůže to být nějaký čidlo který tu vrtuli ovládá, nebo relé prvního stupně? Nevím, jen dělám chytrýho... Lexus RX 350 Honda Crosstourer | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | No ja to pochopil tak, ze ted se mu spina vetrak chladice pri 100 stupnich, v lete mu to drzi 96 bez zapnuti ventilatoru. To mi prijde vcelku normalni. Pokud ma v lete zaplou klimu, vetraky klimachladice mu protahuji luft i pres chladic vody, takze teplota nema moc duvod lezt pres tech 96 ani v kolonach. Neznam presne mezni hodnoty cidla sahary chladice, ale ta 2 stupnova by mela mit spinani kolem te 100vky, ne ? U 110 az druhy stupen, predpokladam. Zacal bych testem ventilatoru a kontrolou spinaciho cidla na chladici vody. | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Co člověk to názor koukám Nevím jestli bych řešil rozdíl 4 stupňů při spínání ventilátoru, nevím podle čeho tu teplotu sleduješ ale budík na přístrojovce je pouze orientační ukazatel. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Brenky |
| ||
Host | V jaké závislosti spínají ventilátory? Jaké podmínky musí být splněny aby sepl? Jde mi o to, že moje MV6 ´96 nechladí a snažím se přijít na to proč. Ventilátor OK. Relátka OK. Pojistky OK. Teplotní spínače na chladiči OK (odpojil jsem je a zkoušel vyklemovat v konektoru). V čem může být problém? Řídí to nějak řídící jednotka? Napadá mě ještě, že třeba musí čidlo v bloku mít určitou teplotu, pak musí sepnout spínač na chladiči a pak až se rozjede ventilátor? Dík moc. Případně, kdyby byl někdo ochotný z okolí Ostravy mi to dát dokupy, dejte vědět. | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Ja mel u MV6 preruseny napajeci drat u rele druheho stupne chlazeni. Pohledej tady na foru, je tu navod, jak otestovat vsechny stupne chlazeni primo z testovaci svorkovnice v releovem boxu v prostoru motoru. Dochlazovani je reseno jen relatkem a tepelnym spinacem na chladici, zadna jina elektronika tam neni. Ten tepelny spinac v chladici se skutecne sepne ? Mels jej venku, ohraty a zmeril to ? Proklemovani konektoru overi jen relatka, motor a draty, pokud to opravdu funguje, mas asi vadny spinac na chladici ( dole u vypustniho ventilu kapaliny ). Ten je 3-pinovy, 2-stupnovy a cele to spina. | ||
| |||