Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
podtlaky 3.0 MV6 |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Michal |
| ||
Host | Ahoj lidi,chtěl bych se vás zeptat,jestli náhodou nemáte někdo schéma jak mají být zapojeny podtlakové hadičky(trubičky) na motoru 3.0 MV6-měnil jsem motor a už se nám nepodařilo zjistit kam která patří.Děkuju moc za rady | ||
| |||
McJOHN |
| ||
Uživatel #1085 Registrován: Tuesday 17 April 2007 - 15:06:08Příspěvků: 329 | Pokusil jsem se udělat nějaké obrázky a popis, snad to pomůže. 1) obr.1. podtlaková klapka - odsud vede hadička k podtlakovému ventilu obr.8."B" (také obr.6.), který má dva vstupy. na vrchu tohoto ventilu je "T" rozdvojka, "B" je přívod od H(obr.1.)jeden vývod je do ventilu a druhý označený jako "A" pokračuje dál k boxu,umístněn pod sáním, Viz. obr.9. Pozor na tom boxu jsou výstupy každý jinak silný. Na tom samém ventilu u sání (kde je "T"), je boční výstup označený jako "C". Ten propoj s podtlakovou regulační klapkou na obr.5. (vlevo, označený jako "I") 2) na obr.2 jsou z centrální hadice dva výstupy. Ten první (blíž k Tobě označen "G") vede do ventilu u klimatizace "J" viz. obr.5. i 7. 3) druhý vývod z centrální hadice je rozbočen "T" rozdvojkou jedna část vede přímo na vacuum box pod sání (vývod "D", druhá strana z "T" kusu vede podél motorové stěny dovnitř. viz obr.3 tam jak je pilový filtr, kde je další "vacuum box" pro ovládání klimatizace 4) druhá hadice z interiéru vede do trojcestnýho ventilu topení za motorem. viz. obr.4 Pár doplňujících dokumentů Podtlakové ovládání klimatizace Přepínací ventil sekundárního vzduchu Pylový filtr Systém podtlakových hadic Ventil chladící kapaliny kdyby si tomu nerozumněl, tak mi napiš,případně vlož sem fotky co Ti nepasuje a pod. [ Upraveno Friday 27 May 2011 - 11:32:31 ] Omega B Caravan X25XE 96´ automat (po opravě už zase slouží a brázdí silnice) Omega B Sedan X25XE 97´automat (v "pánu", odsloužila si svoje) Omega A Caravan C20NE 87´ automat (už dojezdila) | ||
| |||
Gumidek83 |
| ||
Host | Nebyl bz tu někdo kousek od Ostravy z V6 kou abych to s nim mohl porovnat jestly to mam zapojene správně, jsem z Bohumína. | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Cece byl Jsem primo z OV, problem je, ze dneska je posledni den, kdy se na to muzem podivat, pak az v nedeli, nebo pristi tyden ( zitra odletam pryc ). Pokud to stihnes dneska, napis na Email telefon, obratem se ozvu. | ||
| |||
Gumidek83 |
| ||
Host | nejak nevidim tvuj meil. můj telefon je 732 233 442 tak se domluvime na přistí týden | ||
| |||
stvacek |
| ||
Host | chtěl jsem se zeptat zda toto schéma je shodné s 2,5 v6 | ||
| |||
Gumidek83 |
| ||
Host | ja myslím že určitě. | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | McJOHN: prosim Te, nemas nejaky nakres zapojeni systemu chlazeni/topeni ? Omega mi v lete stale trochu topi kdyz mam vypnutou klimu. Asi to dela kazda, mam druhou a topi stejne. Tak bych se chtel podivat jestli by neslo nejak (treba dodatecnym el.ventilem) uplne zastavit vodu jdouci do radiatoru. Diky predem. | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Omega to má nastavené tak, že prakticky topí stále (radiátorem neustále protéká horká voda) a teplota vzduchu do kabiny se koriguje pomocí klapek, které mísí teplý vzduch se studeným, popř. přívod teplého vzduchu přivírají. Teď si nejsem zcela jist, jsou-li klapky ovládané podtlakem nebo servomotorky, ale spíš to bude druhá varianta. Pokud ti tedy Omča stále trochu topí, je něco špatně v ovládání klapek... P.S. Přístup k radiátoru je horší než k penězům, ale kdybys jen chtěl omezit či zavřít vstup horké vody, možná by to stačilo u trojcestného ventilu, který je schovaný někde pod torpédem... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | A Vam to opravdu fouka STUDENY vzduch ? Vcera bylo venku dopo. 14 stupnu a pri vypnute klimatizaci a pri nastavene teplote na LOW me sel z vydechu teply/vlazny vzduch a v aute samo. vedro. Mam Cecko 2000, ale delala to stejne i Beckova. Jinak topeni chodi dobre, nezaznamenal jsem nejaky problem. Klapka urcite "klapkuje", protoze v zime to reguluje teplotu bez problemu. Leda ze by tedy nedosedala uplne do polohy studena. Jakmile zapnu klima (vypnu ECO), dochladi se to ok. | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |