Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Zafira 1.8 16v - motor škube při držení otáček plynem |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Lukáš |
| ||
Host | Dobrý den, Jelikož jsem již docela zoufalý potřeboval bych poradit. Vlastní opel Zafira A, r.v.1999, 1.8 16V, číslo motoru X18XE1. Před časem jsem měl problém s řídící jednotkou, tu jsem poslal do jižních čech autoelektrikáři, který mi ji opravil a vše bylo ok. Posílal jsem mu jí proto, že mi jí servisák zjistil, že mi kolísá napětí mezi řídící jednotkou a krokovým motůrkem. Auto se chovalo tak, že nešlo udržet otáčky na volnoběhu a pořád auto ,,chcípalo“. Vše opravil a auto jezdilo. Nyní mám problém, že otáčky při volnoběhu drží jak ,,víno“. Ale pokud jedu a držím plyn v jedné úrovni, tak mi motor škube a to né, že málo. Pokud, ale přidávám plyn a nebo plyn pustím a jedu setrvačností, tak se nic neděje a vše je ok. Nebo když jedu a nechám auto táhnout pouze přes rychlost (bez plynu) tak mi otáčky drží a nic neskáče. Při vyšších rychlostech cca 100 km/h není škubání vůbec patrné. Nevím jestli je to důležité, ale všiml jsem si, že když byli nyní jeden čas velká vedra, tak mi auto necukalo v žádném případě a po dobu těchto vysokých teplot jsem neměl vůbec žádný problém. Auto jsem dávali na diagnostiku a nehlásí se žádný problém, vše je v pořádku a hodnoty všech ukazatelů jsou v normě (diagnostika šla pouze při zapnutém motoru volnoběhu, kdy se závada neprojevuje). Někdo mi i radil ať zkusíme diagnostiku i za jízdy. Prosím o radu co s tímto problémem. Rád bych měl auto v pořádku, ale nevím co proto již více udělat. Před půl rokem jsem dělal motor (výbrus hlavy, nové ventily, apod.) Děkuji za radu Lukáš | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | U tvého motoru byly řídící jednotky poruchové to už tu někdo řešil , co svíčky jak jsou tam dlouho ? Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Lukáš |
| ||
Host | Svíčky i ,,žhavící soupravu" mám úplně novou (starou cca 4 měsíce). | ||
| |||
lukáš |
| ||
Host | řídící jednotku mi opravili, jak jsem již psal. ale nevím zda dobře:-) | ||
| |||
tretib1 |
| ||
Host | mám podobný problém na VB X16XEL , skúsil som zaslepiť EGR ventil a ono to pomohlo... | ||
| |||
Milan Novák |
| ||
Host | dOBRÝ DEN MUŽE MI NĚKDO PORADIT CO JE EGR VENTIL ,KTERÝ POTŘEBUJI ZASLEPIT ABY MI PŘESTAL ŠKUBAT MOTOR DĚKUJI MOC | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | Milan Novák napsal ... dOBRÝ DEN MUŽE MI NĚKDO PORADIT CO JE EGR VENTIL ,KTERÝ POTŘEBUJI ZASLEPIT ABY MI PŘESTAL ŠKUBAT MOTOR DĚKUJI MOC tlačítko HLEDAT !!! nebi i přes Google a máš co číst asi celej rok,každopádně už z prvních článků si uděláš představu.Je to ventil,co část spalin přepustí zpět do sání a tim vylepšuje emise.. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Božek |
| ||
Host | Myslím si že to je určitě ten AGR ventil mi to dělalo taky u x18xe1 | ||
| |||
Host |
| ||
Host | meli jsme podobny problem,dali jsme nehorazne penize za opravy a nakonec jsme zjistili dirku na hadicce z benzinoveho cerpadla,vymenili jsme ji sami a po 3 mesicich reseni odborniku jsme si to opravili sami | ||
| |||