Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Výfuk |
Přejít na stranu [1] 2 3 4 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Franta |
| ||
Host | Zdravím OCR! Měl bych na Vás dotaz, chci (musím) kupovat výfuk na mou krasavici a řeším menší dilema co s katem? Vyříznout a dát tam trubku, vyříznout a dát tam rezonátor a nebo kat z druhovýroby??? jedná se o OB 2,5i V6 Předem díky za rady!!! Franta | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | katy zachovat jinak to nepojede... Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | A kdyby to jelo, bude to ukrutne smrdet Kazdopadne bych dal univerzaly podobne velikosti cili 2x na 2-litr, nebo na 2.5 litr pokud se vejde, nestaci dat na polovicni objem protoze jsou 2, valce pali vzdy 3 v rade za sebou a musi to pobrat. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Já jsem našel pořadí zapalování 1-6-2-4-3-5 Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | tak si to posun - 6-2-4 = jedna rada 3-5-1 = druha rada Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Pokud by to šlo, svedl bych to do jednoho katu o větším průměru a jednu trubku, jeden koncák. Jsou to kg k dobru. Pokud ne, 2katy, ale už jeden střeďák i koncák. Origo řešení je těžký! __; | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | JB: to je fakt Jsem netušil že má V6 takový divný pořadí zapalování Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | jirik to jo ale co pak s tou lamdou navic? Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | ciba napsal ... jirik to jo ale co pak s tou lamdou navic? dat je za sebe? | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Spis proti sobe, aby to bylo symetricky, ale i to nemusi fungovat - kazda rada se reguluje zvlast a muze se to vzajemne poprat, znam z LPG, kdyz jsem prehodil rady vstrikovacu, to bylo kino Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 4 5 | |