• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
někdy jde ąpatně nastartovat..
Přejít na stranu  1 [2] 3 4
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
maniac
Monday 04 April 2005 - 15:55:36
Host
O»as160.218.41.3 napsal ...
zkusil bych tlak na liątě,jestli nezlobí přetlakovej ventil (nebo jak se to jmenuje přesně)....

a co to jako je tlak na liątě...
maniac
Monday 04 April 2005 - 15:58:11
Host
jeątě jedna věc nemohlo by to být svíčkama?
O»as
Monday 04 April 2005 - 16:14:00
Host
to maniac...Liąta vstřiků kde se dá změřit tlak ,v palivovým přívodu musí bejt určitej tlak benzínu podle druhu motoru, pokud je ąpatnej tlak, tak to taky ąpatně chytá.
O»as
Monday 04 April 2005 - 16:23:46
Host
to maniac....koukal jsem do chytrý knihy, tak na tvůj motor je tlak 3 bary.
Thomas
Tuesday 05 April 2005 - 10:30:38
Host
Čau kluci, mě to dělalo také, ale jen na teplém motoru a jednou jsem o tom kecal s Andrejem a ten mi poradil, ľe na 95% to děljí napálené kontakty na relátku čerpadla nebo vstřiků. Je fakt , ľe jsem je rozebral a vyčistil (a zkutečně bylo co čistit ), a od té doby mam klid.
Ta relátka jsou v mot. prostoru vedle nádrľky na vodu.
Tak snad vám to pomůľe také....
P.S. můj motor X18xe, ale podle Andreje to dělá u obou stejně.
Thomas
beduard
Tuesday 05 April 2005 - 10:31:25
Host
Mě to dělá to samé a taky mám X20XEV.Frekvence je tak 1 z 20 startů. Mám vypozorováno toto:
1. Nikdy to nedělá při ranních startech studeného motoru.
2. Nikdy to nedělá kdyľ je nový vzduchový filtr
3. Nové svíčky nemají vliv.
4. Z 95% to dělá, kdyľ se po mírně zahřátém motoru (ručička na posledním dílku modrého nebo lehce nad) nechá auto stát na dobu deląí neľ 10 minut.
Mojí hypotézou je, ľe kdyľ je motor jen mírně zahřátý, vypne se a chvíli stojí (10-30 min.) jeątě úplně nevychladne, ale automatický sytič se při startu zapne a do spalovacího prostoru míří bohatá směs. Vzhledem k tomu ľe se při stání naakumulovalo teplo pod kapotou a ohřálo sací potrubí váha nepřesně vyhodnotí potřebné mnoľství vzduchu a směs je jeątě bohadąí a pořádně smáčí svíčky. Jako poslední ruku k dílu přiloľí jiľ trochu zaneąený vzduchový filtr no a pak točíme startérem téměř k zbláznění dokud mírně neklesne teplota v sání. Směs se pak upraví na správné hodnoty a konečně to naskočí.
Berte vąak mé teoretizování s rezervou. Určitě na to mají naąi dva nejlepąí Opel mágové (Nio a Andrej) reálnějąí vysvětlení.
maniac
Tuesday 05 April 2005 - 11:22:07
Host
2 thomas: jo to je ta krabička hned za baterií podlouhlá a kdyľ jí odklopíą tak tam sou takové velké relátka tak to vyčistit?
Lib
Tuesday 05 April 2005 - 12:46:51
Host
taky me to obcas udela, ale jen velmi velmi zridka, vzdy kdyz je motor teply a startuje se po par minutach zdechnuti, jak popisuje beduard tak to by mohlo byt rozumny vysvetleni. Nezapomente, ze sani usti pod kapoutou jak je zamek - tj pomerne blizko chladice, coz by nasavani prilis horkyho vzduchu mohl nasvedcovat. Taky mi pripada, ze to udela pouze kdyz startuju inhned po zapnuti zapalovani (ja obvykle cekam dokud mi nepozhasinaj kontrolky krom motoru a mazani, samozrejme), takze jestli to s tim taky nema souvislost ... zeby se treba provadel test systemu a do toho se zacalo startovat a treba poklesem napeti by nastal zmatek? Ale to je pouhopouha teorie ci spis moje fantazie
Thomas
Tuesday 05 April 2005 - 13:07:25
Host
2 maniac
Je to ta krabice nahoře na ABS, je taková seąikmená dopředu a má na pravé a levé straně takové záąprcky na zajiątění (musí se zmáčknout).
Ta relátka jsou vedle sebe a já je mám růľovofialová.
Rozebrat jdou v pohodě a vyčistit také, jen bacha na poąrábání kontaktů. Musíą to obrousit jemě a pak odmastit.
Čus Thomas
Lukáą
Tuesday 05 April 2005 - 13:10:56
Host
2beduard ..dělá to naprosto přesně tak, jak popisujeą. Zkusím zítra nechat rotáhnout ty kontakty a pak se uvidí. Kdyľ to nepomůľe, tak pak tvá teorie bude mít něco do sebe.

2Lib: a kdyľ startuju těsně po zapnutí elektriky, tak mi to někdy ani neąkytne a já to přisuzuju tomu, ľe si čerpadlo nanatáhlo potřebné mnoľství paliva a proto to nedělám. Chvilku počkám a pokud auto bylo studený, chytne hned. Kdyľ bylo krátkodobě zahřáté a pak vypnuté a do 20 minut startované, tak to někdy zakraví.

Hmm, teď jsem si vzpomněl, ľe tohle u ąkodulí dělaly kabely. Jenom dotaz, vojín Kotaz, měnil někdo z vás kabely? Já jeątě ne.
Přejít na stranu  1 [2] 3 4  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1552 sec,0.1110 z toho dotazů.