Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
někdy jde ąpatně nastartovat.. |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
Lukáą |
| ||
Host | jeątě k těm relátkám, kdyľ uľ jsme u nich. Není to dávno, co jsem se vyděsil, kdyľ jsem stčil klíč do zapalování a zapnul elektriku tak mi to zpod volantu udělalo trrrrrrrrrrrrrrt. Otevřel jsem motor a ąel po zvuku a dopídil jsem se toho, ľe to dělá při zapnutí elektriky neuvěřitelný rachost od relátek. Jako kdyľ něco zkratujete ..takový aľ děsivý zvuk. Kdyľ sedím v autě jenom to tak zarachotí a pak to přestane, ale zvenku při otevřeném motoru ... no hrůza. Vąiml jste si toho někdo? Nebo si to zkuste poslechnout při otevřeném motoru a staľeném okýnku. | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | Lukáą212.111.5.106 napsal ... 2beduard ..dělá to naprosto přesně tak, jak popisujeą. Zkusím zítra nechat rotáhnout ty kontakty a pak se uvidí. Kdyľ to nepomůľe, tak pak tvá teorie bude mít něco do sebe. 2Lib: a kdyľ startuju těsně po zapnutí elektriky, tak mi to někdy ani neąkytne a já to přisuzuju tomu, ľe si čerpadlo nanatáhlo potřebné mnoľství paliva a proto to nedělám. Chvilku počkám a pokud auto bylo studený, chytne hned. Kdyľ bylo krátkodobě zahřáté a pak vypnuté a do 20 minut startované, tak to někdy zakraví. Hmm, teď jsem si vzpomněl, ľe tohle u ąkodulí dělaly kabely. Jenom dotaz, vojín Kotaz, měnil někdo z vás kabely? Já jeątě ne. Kabely sem jeste nemenil, pan Etzold a pan Merak rikaj, ze odpor kabelu je v norme | ||
| |||
maniac |
| ||
Host | 2 thomas prosim tě nemáą nějakou fotku kde přesně ta krabička s těma relátkama je?protoľe já mám x20xev a můľe to být jinde...jinak tedy jeątě jednou nevím kde je ABS ale kdyľ stojím před motorem tak v pravo je baterie pak nějaká podlouhlá krabička a dále uľ nevím .... díky za radu... | ||
| |||
Lukáą |
| ||
Host | kluci, doufám, ľe mě neukamenujete za to, co jsem zjistil, ale v Opelu mi říkali ľe by to mohlo být tím ohřátím/ochlazením motoru na teplotu, kdy jeątě vlastně neví o co go a pak to kraví sytičem nebo naopak tím, ľe směs neobohatí správně. Kaľdopádne bez diagnostiky těľko říct. Takľe ty vąeobecné blabla. Ale co jsem zjistil - a to jsem si teda připadal jako kokot (ľe jsem se vůbec ptal), ľe s těmi relátky je to p*čovina největąího kalibru. Buďto jdou a nebo nejdou a mám se prý zeptat, co vlastně ľe prý dělají relátka vstřiků. Tak ze mě udělali debila a mám po ptákách. Jak to teda vlastně s těmi relátky je a co vlastně dělají se vstřiky? A» jim to tam můľu natřít? Relé na pumpu to jeątě chápu, ale tomu ostatnímu se mi vysmáli. Tak teď nevím jak to je. | ||
| |||
Thomas |
| ||
Host | To manac Písni mi E-mail adresu a já ti to poąlu. Buď něco najdu, nebo ti to blejsknu. Ty motory jsou úplně stejný i "vąe" okolo. Liąí se pouze obsahem. Thomas | ||
| |||
Thomas |
| ||
Host | To manac Písni mi E-mail adresu a já ti to poąlu. Buď něco najdu, nebo ti to blejsknu. Ty motory jsou úplně stejný i "vąe" okolo. Liąí se pouze obsahem. Thomas | ||
| |||
maniac |
| ||
Host | 2 lukáą no to sou fakt chytráci v tom opelu akorát dělaj z lidí debili a co ti jako teda na to poradili - jako myslím co s tím udělat aby to nedělalo....jinak ty relátka to fakt nevím k čemu přesně slouľí...zatím | ||
| |||
maniac |
| ||
Host | Thomas81.27.192.72 napsal ... To manac Písni mi E-mail adresu a já ti to poąlu. Buď něco najdu, nebo ti to blejsknu. Ty motory jsou úplně stejný i "vąe" okolo. Liąí se pouze obsahem. Thomas tak sem ti napsal na tvůj email můľeą mi to poslat jestli budeą mít čas díky | ||
| |||
Thomas |
| ||
Host | Jedno relátko je nato, ľe po otočení klíčku sepne a pustí ątávu do čerpadla. To druhé po otočení klíčku sepne ątávu do vstřikovacích ventilů, které pak ovládá ř.j. Jaké koliv z těchto relátek můľe ř.j. vypnout ( např. při přetočení motoru atd.) Pokud je to relátko extremě napálené ( PROTÝKÁ TU VELKÝ PROUD), tak nemusí tzv. úplně převádět a dělá problémy. Někdy se naopak můľe stát, ľe se kontakty přilepí k sobě a zústane seplé, ale to jsou extrémy... Thomas | ||
| |||
maniac |
| ||
Host | Thomas81.27.192.72 napsal ... Čau kluci, mě to dělalo také, ale jen na teplém motoru a jednou jsem o tom kecal s Andrejem a ten mi poradil, ľe na 95% to děljí napálené kontakty na relátku čerpadla nebo vstřiků. Je fakt , ľe jsem je rozebral a vyčistil (a zkutečně bylo co čistit ), a od té doby mam klid. Ta relátka jsou v mot. prostoru vedle nádrľky na vodu. Tak snad vám to pomůľe také.... P.S. můj motor X18xe, ale podle Andreje to dělá u obou stejně. díky za email jeątě se chci zeptat jestli ti to dělalo pokaľdé nebo jen někdy a jeątě jeden dotaz ohledně těch relátek vyndavat a čistit jen při odpojené baterii?nebo stačí jen vypnout klíček?díky Thomas | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 | |