Opel Club Renbau :: Poradna :: OSTATNÍ :: Ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
vyteklá chladící kapalina |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Martas |
| ||
Host | Kdyby tady tenhle pripad nebyl popsanej 100X ... Nez to pudes reklamovat, dolej tam smes doplna - jestli se menil chladic tak se vypustila i znacna cast kapaliny a mohlo se stat ze pri naslednem plneni tam zustalo trochu vzduchu (pul nadrzky odhaduju na 2 dcl) Natoc to, nech to ohrat a zkus vysledovat jesli to netece jeste nekde jinde Pokud to bude v pohode tak se svez .... A ted zpatky na zacatek, jak se ti to auto chova (ten smrad spalenina/horka para muze signalizovat bud netesnost a nebo nize uvedene) ? Jak se ohrivalo/drzelo teplotu Co kapalina byla cista a nesmrdela Co hadice nebyly tvrdy tak ze nesly vubc zmacknout Nekourilo to bile vyfuku i pri ohratym motoru Tohle vsechno by signalizovalo nejakej problem ve spoji hlava/tesneni pod ni a prasklej chladic byl jen dusledek.l | ||
| |||
tekooman |
| ||
Host | při převzetí vozidla byla nádržka s chl. kapalinou plná, jak jsem již psal po ujetí cca 40 km mi poklesla hladina na polovinu, ale další den při cestě do práca a zpět 40km, již ale k žádnému dalšímu úniku nedošlo zůstála na polovině, tak nevím, možná si to při první jízdě nabralo do okruhu, opravdu si netroufám říct | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Už jsem to tu jednou psal,dolejt a sledovat Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Hódně staré téma, ale: Legend mi na Y26SE dělal rozvody a po demontáži vodní pumpy vyteklo hodně kapaliny, takže jsme pak nalili připravenou a namíchanou čerstvou (červenooranžovou bezsilikátovou, co se nemusí pravidelně měnit, ale když už tak už...), celkem šest litrů směsi přesně po rysku se zahřátým motorem. Po cca 5km jízdy zahlásil PC úbytek v nádržce, bylo nutné dolít ještě asi třičtvrtě litru zase po rysku a po absolvování 60km cesty dom a vychladnutí motoru druhý den ještě asi půl litru znovu akorát k rysce. Od té doby (cca měsíc) se to už ani nehne _;. Takže se toho nebojte, motor (chladící systém) si sám řekne... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |