Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Sintra :: SINTRA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
POMOC! Sintra za jízdy zdechla a už nejde nahodit |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
csala |
| ||
Host | Host napsal ... to csala: Nevíš prosím tě, kde bych to mohl nechat opravit (repasovat) za těch 650€ ? Já to nesehnal za míň jak 18.500,-Kč. Díky Ja to mam od tohto chlapika http://www.autobazar.eu/sk/vstrekovacie-cerpadla-id1139848.html Cena bola 650€ za fungel nove cerpadlo. Ziadny repas. Vyrabaju ich v Jihlave, tak mozno to vies zohnat este lacnejsie http://www.bosch.cz/content/language1/html/2927.htm | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak jsem kouknul na ten navod a IMHO to za pokus o opravu stoji - nakonec na aute se muze vys... X veci, ktere taky cloveka nechaji v nejake riti, po par stech km najezdenych kolem komina bych tomu zacal i verit... Kdyz jsem o tom tak premyslel, je take mozne, ze ten tranzistor odchazi v dusledku pretizeni - napr. kvuli mechanicke poruse, opotrebeni, poskozeni civky... a pak je oprava samozrejme nemozna a dopadne to jak je vyse uvedeno... Pisu si pripomenuti - dyzl nikdy nebrat [ Upraveno Wednesday 01 December 2010 - 06:22:20 ] Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Michal |
| ||
Host | Tak se mi konečně podařilo udělat diagnostiku. Přesvědčil jsem známého, ať vezme nádobíčko a přijede ke mě. Vyběhly 4 chyby: P1631, P0725, P1335 a P1630. Všechny se týkají čerpadla a jeho elektroniky...takže šlo čerpadlo do věčných lovišť. A jak to řeším? Zítra jedu pro starší čerpadlo do Berouna za 8tis. Je ještě na autě a můžu ho odzkoušet. Já vím, repase je repase, ale všechno je to o penězích. Hlavně teď před vánoci. Jo a když jsem viděl, čím dělá tu diagnostiku...mno, řekl jsem si, že jsem vůl Protože OP-COM jsem si stáhl do noťase grátis a teď stačí koupit jen kabel, kolem cca 800,- - 1.000,-Kč a mohl jsem si to udělat sám. No jo...zase jedna zkušenost Ještě dám vědět, jak to bude makat po montáži. Bude mi to dělat kluk, který dělá chiptuning Oplů a má bohaté zkušenosti s čerpadly. To staré čerpadlo se pokusím opravit a uvidím....když se to povede, tak si ho pak třeba nechám do rezervy. Kdyby chtěl někdo nějakou radu, ať napíše na mail: Email. Vím, jak může taková závada potrápit a rád poradím ostatním. Po třítýdenním studování této problematiky a několika desítkách telefonátů můžu nějakou tu radu dát Jo a ten kabel si pořídím, třeba se ještě někdy bude hodit. Mějte se fajn a do svátků se ještě ozvu (doufám). | ||
| |||
Michal |
| ||
Host | Starší čerpadlo namontováno a najeto cca 300km. Jel jsem Most - Liberec a zpět a Sintra si opět hezky vrněla Po této zkušenosti budu dávat do nafty cokoli, co ji trochu omastí . Nejlépe asi klasická aditiva, prý je ale dobrý i normální fritovací olej *261* Prý je naše nafta moc suchá a sirnatá. No jinak jsem tam zahučel celkově za 12.000,-Kč (čerpadlo, demontáž-montáž čerpadla, diagnostika, hadičky přepadu no a nějaká ta nafta při jízdě pro čepradlo). Díky všem za rady a postřehy a přeji hezké svátky *651* | ||
| |||
csala |
| ||
Host | Tak vela stastnych km P.S. Myslim, ze tieto cerpadla neodchadzaju na malu mazivost paliva. Odchadza elektronika | ||
| |||
Host |
| ||
Host | Michal napsal ... Naftu jsem tankoval u Shell v pondělí. Plnou nádrž. Jel jsem v úterý trasu Most - Praha - Tábor a zpět. Zbyla mi tam asi třetina nádrže. Zkoušel jsem odpojit vedení pod autem, jestli není zmrzlá - není. Je malinko hustší, to ano, ale přece by to jelo...nebo alespoň cukalo. Tady je zarážející to, že to vyplo za jízdy hned, bez jakýchkoliv příznaků nějaké poruchy. Asi vážně budu muset na diagnostiku. Kontroloval jsem AGR ventil - vyčistil jsem ho a je OK. Zkusím ještě koupit snímač otáček kliky a vyměnit ho. Není tak drahý a mohl by to být on. V létě mi to totiž v jednu chvíli (po cestě na německé dálnici a jel jsem tak na 1/3 plynu) auto cuklo a rozsvítila se kontrolka CHECK. Po dalším nastartování však zhasla a od té doby klid. Třeba to mělo nějakou souvislost.... ta rozsvícená kontrolka při cca 1/3plynu je je lambda sonda,měří kyslík ve výf.plynech a když se jede langsam ,tak se občas na chvíly rozsvítí.po přidání plynu hned zhasne. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |