Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Corsa OPC Dbilas |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Jiřik |
| ||
Host | Tak to je po dlouhé době článek, který mě fakt zaujal! První fakt sportovní kára v novém miléniu s mým oblíbeným znakem! Dbilas dynamic mám rád, jejich sání na motory bývají dost vydařené, čipy ještě víc. Těch 320 koní z 1.6 je ale fakt moc! Tam musí být turbo bezmála stejně velké jak u WRC! Docela rád bych viděl výkonovou křivku. Podle těchto parametrů tipuji, že se turbo roztočí až v nějakých 5 tisících ot. tzn. pořád nic,nic,výstřel z katapultu,omezovač,zařadit další kvalt a zase to samé....při plynu na podlahu navíc napočítat do tří, než to zabere (ner! I tak je to ale paráda! Pokusy tohoto typu mě dokážou nadchnout, navíc, když někdo dokáže auto pěkně odlehčit (1100 kg- nádhera) Líp by ale určitě tento výkon fungoval u dvoulitru, líp by se s tím jezdilo do práce _; | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | Další obrázky a grafy, ENJOY! Graf pro Corsa D OPC 354PS od Klasen-Motors ten kit dbilas bude IMHO podobnej. Graf pro Corsa D OPC 280PS od dbilas. [ Upraveno Saturday 20 November 2010 - 21:29:44 ] Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Hmmm, tak ta 320k verze zabírá už před pěti tisíci! Neuvěřitelnej je ten průběh krouťáku, kterej klesá velmi málo a drží se až do omezovače! S každou další stovkou otáček by výkon stoupal dál, kam až? To turbo musí být fakt brutus, vypadá to na variabilní geometrii lopatek. Kopo díky. ?:!: | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | Jirko zde Odkaz je celá ta nabídka. Těch 320PS zahrnuje úplně všechno - vačka, pružiny ventilů, výfuk, intercooler, turbo, ojnice, sání a ECU. Maj ten letáček moc hezky udělanej. To turbo se mi zdá obyč akorát je prostě větší a asi má taky jinej poměr A/R než sériovka. IMHO naklápění lopatek má asi možnost mít jen nafťák viz. obrázky níže by to na benzínu asi dlouho nefungovalo [ Upraveno Sunday 21 November 2010 - 17:12:30 ] Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Já jsem na ty variabilní lopatky tipoval podle toho širokýho pásma max. krouťáku. Ale jak vidím, asi se to u benzínu zahřívá víc, takže by se to asi zapeklo. | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | otázkou je,koliklidí chce za to dát ty peníze... Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | No, v ČR se asi těžko někdo najde...za ty peníze je to pořád jenom malá předokolka | ||
| |||