Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Diferak |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Mišan26 |
| ||
Host | Cau panove mam otazku dneska jsem zapadl jedno kolo bylo na tramve mokre a druhe na silnici. v mirnem kopecku. Ani TC nepomohlo k rozjezdu. Ale vrta mi hlavou ze klouzalo jen kolo na trave se tocilo a kolo na silnici se ani nehlo musel jsem kus zcouvat abych byl obema koly na silnici.. je neco spatne nebo to tak ma byt dekuji | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | To je normalni, nemas asi samosvorny diferak a TC jen omezuje vykon motoru, nic vic (az po FL (model "C") to mel nejak funkcnejsi, ze se snad klouzajici kolo pribrzduje). Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Mišan26 |
| ||
Host | aha tak to sem zvedav na zimu to bude asi zajimave ja jsem mel BMW e30 a tam se tocily kola rovnomerne kdyz nastala defakto takovy problem tak mne to u omegy teda dost prekvapilo | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Mám už čtvrtou Omegu a pokud nejsi úplnej magor tak se dá s Omegou jezdit v zimě kam si vzpomeneš. Řetězi jsem použil dvakrát v životě a to abych vyjel ke kámošovi k chatě do prudkého kopce kde se nedalo rozjet. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Mišan26 |
| ||
Host | Ja mam defakto poprve zadokolku mel jsem to BMW ale to bylo na okruhy stavene jen rikam ze mne to prekvapilo ze se stim nerozjel po trave a musel jsem z couvat ze jedno kolou hrabalo (v trave) a na asfaltu stalo | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Míšane, spolujezdkyně musí vystoupit a protáčející se kolo přidržet, víš? ) | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | nebo pomuze rucka | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | wisastar napsal ... nebo pomuze rucka No zrovna u Omegy bych to nedělal. Ruční brzda u Omegy je taková opravdu pouze parkovací. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | To je otazka, kdyz se pouziva jen na parkovani, tak zas orezne a po prvnim zabrzdeni pri otaceni (treba na STK ) jde do haje (2x me vyrazili, nez jsem to pochopil). Takze pred STK zatahnout, osoupat, seridit, radsi jeste jednou, vymenit pakny vetsinou a zas bude mesic fungovat jak zamlada Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | JardaB napsal ... To je otazka, kdyz se pouziva jen na parkovani, tak zas orezne a po prvnim zabrzdeni pri otaceni (treba na STK ) jde do haje (2x me vyrazili, nez jsem to pochopil). Takze pred STK zatahnout, osoupat, seridit, radsi jeste jednou, vymenit pakny vetsinou a zas bude mesic fungovat jak zamlada Jardo když budeš používat ručku k parkování tak ti nezarezne.Tvůj problém je v tom že máš AT a tak se o ručku zajímáš jen před STK Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |