Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
MV6 Automat |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Anonymní |
| ||
Host | Automat šel krásně ale je to asi nahoda ale měnil jsem baterku a hned potom naskočila chybná hláška automatic gearbox. Pokud auto necham stat tak chvilku jedu ale nahodí top opět nouzový chod převodovky... Na diagnostice jsem zjistil tuhle chybu ale nevím kde se ten ventil nachazí. Nevíte někdo ????? Zavady : P0748 - Elmg.ventil regulace tlaku - prilis maly signal,nebo zadny signal | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Uvnitr prevodovky je elektricky ventil, ktery reguluje tlak oleje pro hlavni akcni prvky podle vykonu motoru. Takze bych cekal problem v samotnem ventilu nebo kabelazi k nemu. Je to v te prvni casti, bliz u motoru, na netu se daji najit schemata nebo bych mohl pohledat servisni manual a neco naskenovat. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Zdravim, Hej to bych byl nejvic vděčný za ty skeny, a i za radu moc děkuji a chtěl jsem se ještě zeptat pokud je ten ventil špatnej tak bych nemusel měnit celou převodovku ale stačilo by vyměnit ten ventil a nebo tu kabeláž? a nebo muže být v háji celá převodovka? Moc díky za info... | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Jestli ta diagnostika hlasi chybu, tak to vypada spis na elektricky problem, ventil jde taky v pohode vymenit po demontazi toho mensiho vika (a vypusteni oleje) ale asi by to chtelo zmerit, kde je problem... Kouknu zitra do garaze, mam tam nekde manual se schematem a nakonec asi i nejaky ten ventil kdyby bylo nejhur (ale z dost stareho modelu, na prvni pohled vypada stejne, ale....) Jo jeste je dulezite, jaky je to model Omegy a motor? Jestli je to novejsi automat s 5ti kvalty, tak tam nevim [ Upraveno Thursday 08 July 2010 - 20:14:25 ] Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Omlouvám se že jsem se neozval ale musel jsem narychlo odjet. Dneska už bych se měl dostat k tomu abych demontoval ventil. A nebo je lůepší kdybych se koukl na to schema jestli byste mi ho poslal abych něco ještě nepo..... Jo je to to B omega a ja myslím že 4 kvalt ale v servisce píšou 5ti kvalt tak pravě nevím a volič automatu je taky jenom 1 2 3 D N R P takže by měl být 4 ale nevím... Díky za odpověd. | ||
| |||
Igison |
| ||
Host | Mohl bych vas poprosit o ty schemata jestli je máte a kolik by jste chtěl za ten ventil ? Děkuji za odpoved | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | prosím nevíte a nebo nemáte někdo ty schemata... | ||
| |||
Host |
| ||
Host | Opraveno byl špatnej ventil výměna ventilků + oleje a filtru a autíčko jezdí jako nové... | ||
| |||
Host |
| ||
Host | Tak mam taky Omegu s nefunkcnim automatem, uz jsem to tak koupil... Prvni problem byl v prerusene draze u prepinace na hrideli volice, po oprave uz neproblikavaji vsechny svetylka ale automat stejne nejde - jde manualne radit 2,3,D at uz je RJ pripojena nebo ne, coz je asi spravne. Par dotazu - nema svitit nebo nejak blikat kontrolka na palubni desce? Nevim, jestli tam je zarovka, na kterem pinu RJ je pripojena? Mezi piny 53 a 4 na konektoru je nekonecny odpor, ostatni solenoidy se zdaji OK, takze zitra zkusim pomerit na prevodovce, rozebrat pripadne vymenit a uvidime. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | To jsem byl ja... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |