Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Cukání při nízkých otáčkách |
Přejít na stranu [1] 2 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Kalfi77 |
| ||
Host | Jsem krátkou dobu majitelem vozu Opel Astra G roku výroby 1999 s motorem 1,6 16V (X16XEL). Celé odpoledne tu pročítám vlákna s tematikou cukání motoru vozu Opel Astra ale nemohu najít plnohodnotnou odpověď.A že tu toho na toto tema bylo napsano. U mne k cukání motoru dochází nepravidelně, při nízkých otáčkách kolem 1500 na 2,3 a 4 rychlostním stupni. Modoeový případ. Přo dojíždění do obce pod řadím na 3, otáčky jsou mezi 1500 - 2000,pustím spojku lechce přidám plyn a auto začne škubat.Buď musím podřadit na dále na 2 nebo přidat více plynu. Je to na vině EGR,svíčky nebo kabely? Prosím poraďte.Díky. PS:Při volnoběhu za tepla mi kolísají otáčky (kolem 700).Při dojíždění na křižovatku lehce na chvilku klesnou i pod 500. | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | No jednoznačnou odpověď asi nedostaneš ,ale začni tím levnějším tedy svíčky posléze kabely a EGR zatím vyčistit. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Ono chtit od 1,6 motoru aby jel v 1500 obratkach je taky celkem nesplnitelny prani. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | JOB napsal ... No jednoznačnou odpověď asi nedostaneš ,ale začni tím levnějším tedy svíčky posléze kabely a EGR zatím vyčistit. Někdo tu zmiňoval i vyčistění volnoběžné klapky či váhy vzduchu. | ||
| |||
Kalfi77 |
| ||
Host | Martas napsal ... Ono chtit od 1,6 motoru aby jel v 1500 obratkach je taky celkem nesplnitelny prani. Tak jet nemusí,ale cukát by taky nemusel.....jak jsem psal necuká pokaždé.Ale čekal jsem spíš radu. | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Anonymní napsal ... [/quote1270406272] Někdo tu zmiňoval i vyčistění volnoběžné klapky či váhy vzduchu. Tenhle motor ani jedno z uvedeneho nema. | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | Tak začal bych vyčištěním sací klapky a EGR ventilu, myslím že u ročníku 99 bude minimálně EGR jako prase. Svíčky pokud nevíš jak dlouho tam jsou vyměň taky, s kabely je to obdobné. Škube to jen na teplým motoru a nebo i při studeným ? Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
Kalfi77 |
| ||
Host | freez napsal ... Tak začal bych vyčištěním sací klapky a EGR ventilu, myslím že u ročníku 99 bude minimálně EGR jako prase. Svíčky pokud nevíš jak dlouho tam jsou vyměň taky, s kabely je to obdobné. Škube to jen na teplým motoru a nebo i při studeným ? Jsem majitelem zatím krátce přes měsíc a s cukáním jsem se setkal při teplým motoru. K autu nic nebylo,je nějaká zkušenost,které svíčky jsou nejlepší? Jinak díky za radu. | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | Kalfi77 napsal ... freez napsal ... Tak začal bych vyčištěním sací klapky a EGR ventilu, myslím že u ročníku 99 bude minimálně EGR jako prase. Svíčky pokud nevíš jak dlouho tam jsou vyměň taky, s kabely je to obdobné. Škube to jen na teplým motoru a nebo i při studeným ? Jsem majitelem zatím krátce přes měsíc a s cukáním jsem se setkal při teplým motoru. K autu nic nebylo,je nějaká zkušenost,které svíčky jsou nejlepší? Jinak díky za radu. No když ti to cuká při teplým motoru, jdi po tom EGR ventilu, asi ti nedovírá bude už přidřenej, zakarbonovanej. Kolik to má najeto ? Svíčky kup dle kódu motoru NGK, Bosch, nebo origo GM nic nezkazí. Solidní ceny za kabely mají na Odkaz Začni ale tím ventilem a svíčkami, návod na čistění a umístění ventilu na X16XEL tu najdeš. ( možná by tvůj motor ještě vzal i podložku pod EGR, to by se muselo zkusit jestli ti nebude svítit kontrolka motoru) Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
Kalfi77 |
| ||
Host | freez napsal ... Kalfi77 napsal ... freez napsal ... Tak začal bych vyčištěním sací klapky a EGR ventilu, myslím že u ročníku 99 bude minimálně EGR jako prase. Svíčky pokud nevíš jak dlouho tam jsou vyměň taky, s kabely je to obdobné. Škube to jen na teplým motoru a nebo i při studeným ? Jsem majitelem zatím krátce přes měsíc a s cukáním jsem se setkal při teplým motoru. K autu nic nebylo,je nějaká zkušenost,které svíčky jsou nejlepší? Jinak díky za radu. No když ti to cuká při teplým motoru, jdi po tom EGR ventilu, asi ti nedovírá bude už přidřenej, zakarbonovanej. Kolik to má najeto ? Svíčky kup dle kódu motoru NGK, Bosch, nebo origo GM nic nezkazí. Solidní ceny za kabely mají na Odkaz Začni ale tím ventilem a svíčkami, návod na čistění a umístění ventilu na X16XEL tu najdeš. ( možná by tvůj motor ještě vzal i podložku pod EGR, to by se muselo zkusit jestli ti nebude svítit kontrolka motoru) Ještě jdnou díky za radu resp. rady. Jen doplńuji,má nalítáno 139 000 km. | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 | |