Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
dira v F18, jak se to mohlo stat, pripadne jak se tomu vyvarovat |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
host |
| ||
Host | Ahojte lidi, mam za sebou peripetie s prevodovkou mam XE20XEV 98 kombi a najeto 220tis prevodovka bez predchozich nanznaku lehla. Udrzba pravidelna jen me nekdy zlobilo zarazeni jednicky, resil jsem to bud opetovnym vyslapnutim spojky a nebo pres dvojku na jednicku jinak nic. Najednou jedu nastesti vyjizdim z parkoviste a sprajclo se to, chrouplo v tom a visel jsem na pasu jak obesenec. Po rozebrani to vypada tak, ze na stene mezi diferakem a mrkvi je dira 15x5 cm. Dal bych sem foto ale nevim jak .... nestalo se to jiz nekomu? netusi nekdo pricinu? da se tomu predejit? Predstava ze se me to stane na dalnici ve 150 me docela desi. Ted je tam jina F18 z kratkeho a je s tim prijemnejsi jezdeni nez z puvodni | ||
| |||
Miky |
| ||
Host | No ja nevim jestli je to totez, ale me na F18 uletel zub z kola diferaku a prolitl blokem prevodovky ven.Takze spis spatny prevodovky! A to mi rikali i na vrakacich ze se zacinaji srat.Vic neporadim.Jinak treba diferak z F16 je stejnej jako F18.Ale to uz v poradne bylo psano. | ||
| |||
Ivan |
| ||
Host | Jestli ti to pomůže tak teď sem prolízal SBAZAR a někdo tam nabízí převodovku F18. | ||
| |||
Xcollector |
| ||
Host | totéž se stalo synovi na VB, X20XEV/1996, ale vůbec O TOM NEVĚDĚL, auto jelo normálně. Jenom flek od oleje pod převodovkou. Prosím o rady, jaká jsou úskalí při demontáži této převodovky z vozu. Půjde ven vrchem? | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | Miky napsal ... No ja nevim jestli je to totez, ale me na F18 uletel zub z kola diferaku a prolitl blokem prevodovky ven.Takze spis spatny prevodovky! A to mi rikali i na vrakacich ze se zacinaji srat.Vic neporadim.Jinak treba diferak z F16 je stejnej jako F18.Ale to uz v poradne bylo psano. přesně toto se stalo kolegovi :-/ Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
TOMdesign |
| ||
Uživatel #1280 Registrován: Wednesday 10 October 2007 - 15:42:35Příspěvků: 572 | kámošovi též.... výměna za F16 Insignia ST OPC fl. /2017/ Insignia Biturbo OPC line fl. - prodáno Signum 2,8 V6 turbo 184 kW Signum V6 CDTI 08/07 - už taky není - VECTRA B 3,0 V6 X30XE - prodáno | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | F 16 vydrží krouťák X20XEV? To by se mi líbílo, chci totiž už delší dobu dát F16WR na C20XE, ale pořád mám strach, že to nevydrží. Mám rád dlouhý kvalty | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | Jiřik napsal ... F 16 vydrží krouťák X20XEV? To by se mi líbílo, chci totiž už delší dobu dát F16WR na C20XE, ale pořád mám strach, že to nevydrží. Mám rád dlouhý kvalty lidi to takto vyřešili,ale nikdo zatim nenapsal po dvou a více letech jak to funguje...v počátku určitě ano.. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Lidi, pište, jak Vám vydržela F16 na X20XEV, nebo C20XE! Je totiž na nižší krouťák, 16 zřejmě znamená 160Nm, ale XEV má 188Nm, má F18, XE má 196Nm, tak tam má F20. Měl jsem je obě rozebrané a F16 má opravdu jiná ložiska- menší průměr. Vydrží to? | ||
| |||
TOMdesign |
| ||
Uživatel #1280 Registrován: Wednesday 10 October 2007 - 15:42:35Příspěvků: 572 | kámoš ji tam má v X20XE cca 3/4 roku a takových 30tis km a je to v pohodě _; [ Upraveno Wednesday 03 February 2010 - 14:11:06 ] Insignia ST OPC fl. /2017/ Insignia Biturbo OPC line fl. - prodáno Signum 2,8 V6 turbo 184 kW Signum V6 CDTI 08/07 - už taky není - VECTRA B 3,0 V6 X30XE - prodáno | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |