Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra interiér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Přestavba klimatizace |
Přejít na stranu 1 2 3 ... 10 11 [12] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Frenk napsal ... Jo a jeste otazka:) Ja s radiatorem klimatizace ? Kde to mam rozpojit??? To je dobrá otázka... Nejlepší odpojit přímo tam jak vstupují hadice do kabiny, uprostřed je jeden šroub a hned je klima rozpojená. Nevyhneš se vypuštění, pokud ještě fungovala. No a topení, tam se to dělá docela blbě, pokud se poškodí plastové koncovky, tak se dá hadice uřízkout a napojit dvěma sponama, ať to opravdu těsní. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Frenk |
| ||
Host | Narazil jsem na dalsi problém - digiklima na oproti manualni jeste v motorovem prostoru na okruhu topeni takovej mmotorek/ventil - nevim co to je, no ale kabely k nemu se straci ve svazku pod predni maskou a jdou do pojistkove skrine s relatkama - co s tim, da se to nemakm napojit nebo musim vymenit i celou el instalaci v motorovem prostoru ??? Zil jsem v domeni ze staci vymenit jen el instalace pod palubkou ktera konci konektorama u baterky ... Co ted tedy ??? Díky moc ! | ||
| |||
Frenk |
| ||
Host | No tak jsem to nakonec vyresil tak ze prehazuju i relatka v motorovem prostoru se svazkem ... | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak odbornici, asi taky pujdu do teto operace, upozornete me na komplikace. Mam sedana MV6 r. 97 s digi na rozebrani, vedlo toho kombi 96 s manualni kterou chci vymazlit. Jak to je se zamenitelnosti dilu? Mam obavy z toho rocniku, menily se zrovna typy konektoru atp. Po dlouhych zimnich vecerech by to mohlo byt docela zabavne Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | JB: neboj se toho... Odlišných konektorů bych se určitě nebál, u klimatizace se zrovna nelišily, ale to je stejně jedno, protože se nevyhneš mírné úpravě elektriky, protože manuální klima nemá konektor jako digi klima, takže můžeš vyměnit celý svazek elektriky pro palubní desku, což je dost pracné, nebo jen štípnout konektor od digi klimy a ten zapojit do druhého auta, není toho moc, plus, kostra atd atd, to už je hraní s kabelama. Nejzdlouhavější bude vyndat u dvou aut palubní desku a komplet topení, potom to vracet už jen do jednoho, no celkem se to dá. Před pár dny jsem zrovna měnil topení u jedné Omegy a trvalo mi to přesně 4 hod, takže to je tak na 1 až 2 zimní večery, víc asi ne _; Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak dik, vypada to povzbudive, ona cela ta palubka v manualu je trosku dezolat, tak na tom natrenuju destrukci a pak se uvidi Nikdo toho sedanka nechce, pustim se brzo do nej, az z toho budou plechy litat, ale je mi ho docela lito Jeste musim najit a upravit nejakou lahev na odcerpani chladiva [ Upraveno Wednesday 18 November 2009 - 07:30:16 ] Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 ... 10 11 [12] | |