Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Omega B motor |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
pepek |
| ||
Host | Osobně si myslím, že s tak velkým náběhem ten egr bude už dost zarostlý. Nicméně důvod proč auto netáhne v něm spočívat nebude. Sám jezdím s vyřazeným egrem (ucpávka - na OC 2.5 DTI) a kontrolka motoru nesvítí, ani "špatně netáhne". Pokud netáhne viděl bych spíše na turbo (reakci lopatek na podtlak) Egr i turbo jedou na stejný selenoidy. Nebo něco úplně jinýho. Že by egr permanentně propouštěl odpadní plyny se mi moc nezdá. Otevřít jej podtlakem není zase tak úplně lehký. V nulový pozici je totiž zavřenej. Jak je to u těch vyšších otáček (3000 - ). pokud říkáš někdy to jede .... máš na mysli, že to jede/nejede nad 2500 ot. nebo, že se někdy ten problém nevyskytuje vůbec?? Resp. 3000 a více již táhne (cca 130 km/h a více) ??? nebo mrtvolka? .... někdy občas kecám ...:) | ||
| |||
welveth |
| ||
Host | vyřešili jste nějak rpoblém s 2,5TD ktera jede do 2500-3000RMP a pak "netahne" ??? Mám asi stejný problém a zatím nevím kde je chyba | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | rikam ukaz to sani jak si predelal podle me tam bude zakopanej pes jak si psal ze kdyz je chladno a vlhko tak jede to by ukazovalo prave na sani... Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
welveth |
| ||
Host | sani je v poradku, bylo to udelany delsi dobu a bez problemu, slo tam jen víc vzduchu a hlavne chladnejsiho... neco jsem sondoval a vypada to ze by mohlo byt cidlo tlaku turba spatny nebo nejakej ventil co reguluje tlak turba ??? kde najdu nějaký vykresy abych to cidlo mohl identifikovat ) | ||
| |||
ciba |
| ||
xladas Uživatel #2032 Registrován: Saturday 10 April 2010 - 19:25:36Příspěvků: 594 | o turbu tu bylo napsane celkem dost je tu tlacitko hledat...ale kdyz nebudou ostatni lini snad ti to daj i pod nos.. Vauxhall Omega B sedan 2.5V6 1997(žába), Opel Omega B combi 2.5TD na ND1997 (Čertík) Diagnostika Opel a Ford Praha a okoli, kdyby nekdo chtel Mantzel box tak SZ... | ||
| |||
Skeleton |
| ||
Host | Omlouvám se že zasahuji do tak fundované diskuse, ale u mé meginky 2,5 td r.v.1996 motor 150.000,tisíc začala problikávat kontrolka motoru a to při přeřazovaání z niššího na vyšší stupeň ve vysokých otáčkách. Došlo k umrtvení motoru, jako by chcípnul. Při sundání nohy z plynu opět začal normálně fungovat. závada se postupně zhoršovala až to skončilo tím, že motor normálně nastartuje, normálně běží ale nemá výkon. Byl jsem na diagnostice v Oplu a řekli mi že je to jehla v palivové pumpě a doporučili výměnu celé pumpy (dle jejich informace repasovaná 22.000,-) Takže teď zkoumám možnosti a pak dám zprávu. Pokud by někdo měl nějaké informace o této závadě, případně otom kde opravit a za kolik, tak dejte prosím vědět na email Email moc tady nejsem. Díky | ||
| |||
Host |
| ||
Host | skus odpojit vahu vzduchu .......ja som mal ten isti problem ....... | ||
| |||
henk |
| ||
Host | na EGR se vybodni na 99.9% je to vstřikovaci čerpadlo přeněji jeho elektrická část. | ||
| |||
tomáš |
| ||
Host | Zdravím všechny potřeboval bych poradit koupil jsem Omegu 2.0 16V 100kW 95rok a uz dvakrat se mi stalo ze neslo nastartovat po otoceni kličkem nebyla zadna reakce starteru zhruba 5minut jsem otacel klicem a nic pak zniceho nic start na jedno skytnuti a dalsi starty bez problemu. Za jizdy sviti kontrolka motoru Tak se chci zeptat jestly nekdo nevite cim by to mohlo byt at se zbytecne nevrtam v aute. A pripadne nevite nekdo jestly se da pouzit starter z 2.5l na 2l diky. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | To muze byt cokoli, kdyz se to projevi, merit, kam napeti jde a kam uz ne... Muze byt spatna spinaci skrinka, kabely, ukostreni motoru, stykac starteru nebo starter. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 | |