• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Hadica od turba - Vectra C 2.2 DTI r.v. 2002
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Anonymní
Tuesday 08 September 2009 - 11:00:21 Citovat
Host
Ahojte ,
mám prasknutú gumennú hadicu , ktorá ide do turba / z pohladu vodiča je to tá , ktorá je vpravo hore pred chladičom/.
Zatial som ju nezohnal /nová stojí vyše 166 Eur/.
Preto som ju zatial omotal izolačnou páskou.
Je to pravda , že ked je omotaná ta hadica páskou môže sa poškodiť turbo ?
Ďakujem
JardaB
Tuesday 08 September 2009 - 11:41:12 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Predpokladam, ze je to hadice s vyssim tlakem uz za turbem a tedy turbu nejak nic nehrozi. Ja na Lagune tu trubku uspesne opravil - v poskozenem miste jsem ji po celem obvodu potrel epoxidovym 2slozkovym lepidlem pro vyssi teploty (3ton epoxy tusim), omotal cca 0.5mm medenym dratem, zavit vedle zavitu, na vyztuzeni (cili lepidlo se natlacilo i mezi zavity) - asi by sla jednoduseji pouzit nejaka kovova sitka, vzal jsem co bylo po ruce. Pak znova napatlat, zahladit a fungovala dalsi 2 roky. Kazdopadne to nebyla guma ale nejaky tvrdsi plast, tady neznam

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Vraňoch
Tuesday 08 September 2009 - 11:41:41 Citovat
Host
Ahoj, no nevim jak jsou hadice u tohohle motoru, ale jestli ta hadice vede do chladice, tak je to hadice vystupni a tam by zadne poskozeni nastat nemelo, akorat si myslim, ze to ta paska neudrzi (olej, tlak a teplo). Pokud je to hadice, ktera vede z filtru sani doprostred turba, tak je to hadice saci a tam kdyby vniklo nejake cizi teleso (kus pasky, nebo neco jineho), tak by se urcite turbo poskodit mohlo. Predpokladam ale, ze je to ta hadice vystupni. Ta vstupni nema moc duvod prasknout. Prespokladam taky, ze s prasklou hadici to moc nejede.
Martas
Tuesday 08 September 2009 - 11:48:28 Citovat
Host
No nevim, selsky rozum mi rika, ze pokud TURBO pobezi naprazdno tedy nebude mit kam tlacit chytne vetsi tocky a buh vi co to s nim udela.
JardaB
Tuesday 08 September 2009 - 11:59:43 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Tak predpokladam mensi prasklinu ktera se projevuje sycenim a flusanim oleje, pokud je hadice na 2 kusy, tak to fakt opravit nepujde

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Csala
Tuesday 08 September 2009 - 14:20:11 Citovat
Host
Ja som pred cca dvomi rokmi hadicu od turba paskou opravil. Bol to Fiat Croma TDid. Hadica bola rozparana na dlzke cca 10 cm. (Auto som uz take kupil a ta hadica bola zalepena len takou sivou vysokopevnou pretkavanou lepiacou paskou, ktoru bezne dostat v hypermarketoch).
Ja som pouzil takzvanu "surovu gumu". Iny nazov je "anglicka Rotunda".
Tato paska tlakom zvulkanizuje na nerozoberatelny spoj. Na jednu vrstvu Rotundy som dal dalsiu vrstvu "Igelitovej pasky". Tieto vrstvy som asi tak trikrat zopakoval a je to na veky !!(a) Takyto spoj znasa cca 3 az 5 barov tlaku !_;
Tomis
Wednesday 09 September 2009 - 10:52:44 Citovat
Uživatel #786
Registrován: Saturday 01 July 2006 - 19:57:40
Příspěvků: 263
Ja mel taky pred intercoolerem pri koupi auta taky diru v hadici asi centak, tak jsem do vnitr ty hadice narval tenkostenou zeleznou trubku a z kazdy strany diry to stahnul paskama, uz je to 6 let a drzi _;

toto se neda asi provest na vsech castech hadice .. pokud je to nekde za nejakym kolenem nebo tak, tak se tam asi tezko ta trubka dovnitr strci .. ja to mel nastesti asi 10 cm, pred chladicem na rovnym useku

[ Upraveno Wednesday 09 September 2009 - 10:53:23 ]

_________________________________________________________________
Opel Omega B Caravan X25DTI - provozovany prevazne na olej
Opel Omega C Caravan 3.0 DTI - BMW M57D30 - r.v. 2003

jo a taky mi zbyl jeste nejaky ten automat na svetla tak kdyby nekdo mel nahodou potrebu, tak dejte vedet.

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1702 sec,0.1413 z toho dotazů.