• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Re: Hadica od turba - Vectra C 2.2 DTI r.v. 2002
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Anonymní
Odeslal: Tuesday 08 September 2009 - 11:00:21
Ahojte ,
mám prasknutú gumennú hadicu , ktorá ide do turba / z pohladu vodiča je to tá , ktorá je vpravo hore pred chladičom/.
Zatial som ju nezohnal /nová stojí vyše 166 Eur/.
Preto som ju zatial omotal izolačnou páskou.
Je to pravda , že ked je omotaná ta hadica páskou môže sa poškodiť turbo ?
Ďakujem
Poslední odpovědi
Tomis
Odeslal: Wednesday 09 September 2009 - 10:52:44

Ja mel taky pred intercoolerem pri koupi auta taky diru v hadici asi centak, tak jsem do vnitr ty hadice narval tenkostenou zeleznou trubku a z kazdy strany diry to stahnul paskama, uz je to 6 let a drzi _;

toto se neda asi provest na vsech castech hadice .. pokud je to nekde za nejakym kolenem nebo tak, tak se tam asi tezko ta trubka dovnitr strci .. ja to mel nastesti asi 10 cm, pred chladicem na rovnym useku
Csala
Odeslal: Tuesday 08 September 2009 - 14:20:11

Ja som pred cca dvomi rokmi hadicu od turba paskou opravil. Bol to Fiat Croma TDid. Hadica bola rozparana na dlzke cca 10 cm. (Auto som uz take kupil a ta hadica bola zalepena len takou sivou vysokopevnou pretkavanou lepiacou paskou, ktoru bezne dostat v hypermarketoch).
Ja som pouzil takzvanu "surovu gumu". Iny nazov je "anglicka Rotunda".
Tato paska tlakom zvulkanizuje na nerozoberatelny spoj. Na jednu vrstvu Rotundy som dal dalsiu vrstvu "Igelitovej pasky". Tieto vrstvy som asi tak trikrat zopakoval a je to na veky !!(a) Takyto spoj znasa cca 3 az 5 barov tlaku !_;
JardaB
Odeslal: Tuesday 08 September 2009 - 11:59:43

Tak predpokladam mensi prasklinu ktera se projevuje sycenim a flusanim oleje, pokud je hadice na 2 kusy, tak to fakt opravit nepujde
Martas
Odeslal: Tuesday 08 September 2009 - 11:48:28

No nevim, selsky rozum mi rika, ze pokud TURBO pobezi naprazdno tedy nebude mit kam tlacit chytne vetsi tocky a buh vi co to s nim udela.
Vraňoch
Odeslal: Tuesday 08 September 2009 - 11:41:41

Ahoj, no nevim jak jsou hadice u tohohle motoru, ale jestli ta hadice vede do chladice, tak je to hadice vystupni a tam by zadne poskozeni nastat nemelo, akorat si myslim, ze to ta paska neudrzi (olej, tlak a teplo). Pokud je to hadice, ktera vede z filtru sani doprostred turba, tak je to hadice saci a tam kdyby vniklo nejake cizi teleso (kus pasky, nebo neco jineho), tak by se urcite turbo poskodit mohlo. Predpokladam ale, ze je to ta hadice vystupni. Ta vstupni nema moc duvod prasknout. Prespokladam taky, ze s prasklou hadici to moc nejede.
JardaB
Odeslal: Tuesday 08 September 2009 - 11:41:12

Predpokladam, ze je to hadice s vyssim tlakem uz za turbem a tedy turbu nejak nic nehrozi. Ja na Lagune tu trubku uspesne opravil - v poskozenem miste jsem ji po celem obvodu potrel epoxidovym 2slozkovym lepidlem pro vyssi teploty (3ton epoxy tusim), omotal cca 0.5mm medenym dratem, zavit vedle zavitu, na vyztuzeni (cili lepidlo se natlacilo i mezi zavity) - asi by sla jednoduseji pouzit nejaka kovova sitka, vzal jsem co bylo po ruce. Pak znova napatlat, zahladit a fungovala dalsi 2 roky. Kazdopadne to nebyla guma ale nejaky tvrdsi plast, tady neznam

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0313 sec,0.0073 z toho dotazů.