Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: vectra tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Chiptuning - zkuąenosti |
Přejít na stranu [1] 2 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Mmic |
| ||
Host | Ahoj! Prosím vąechny, kdo máte osobní zkuąenosti s chiptuningem o radu a pomoc při rozhodování, zda ano či ne, a kdyľ tak od jaké firmy si nechat "načipovat" motor 2,0 DTL. Mám najeto jiľ přes 200 tis. km a odpojený EGR (odpojená a ucpaná podtlaková hadička ovládající EGR). Zajímají mne fundované informace, článků a příspěvků jsem přečetl jiľ spoustu, vím jaká jsou rizika, ale nenalezl jsem odpověď na otázku: je reálné zvýąení výkonu +25 koní a +70Nm? Co to udělá s ľivotností? Co třeba olej? Pouľívám 10W-40 lehkoběľný s molykou. Doporučíte mi nějakou konkrétní firmu, nejlépe z okolí Brna? Máte zkuąenosti s ABCTUNING? Díky Michal | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Spíą mne zajímá, ľe máą odpojený EGR! Co na to říká kontrolka diagnostiky motoru - rozsvěcuje se? Jinak se podívej do starąích příspěvků v této poradně - je to tady popsáno i s odkazy na firmy, které to provádějí. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Kontrolka občas svítí - kdyľ není motor v zátahu (třeba kdyľ to ąudlám po městě), ale stačí trochu hnout s plynem a zhasne. Kdyľ to připojím, tak to absolutně nejede, zvuk jak traktor a ľere olej, asi by bylo lepąí koupit nový, ale uľ to tak mám cca rok a 20tis km a zatím v pohodě. Nebo myslíą, ľe mně čeká nemilé překvapení? | ||
| |||
Máca |
| ||
Host | To Yper: kdyľ jsem příąel na to, ľe mám děravý EGR, ucpal jsem ho a 1-2 týdny jezdil s ucpávkou. Vzhledem k tomu, ľe jsem byl zvědav, jak to bude mít vliv na výkon a spotřebu, najel jsem 500km s funkčním EGR a poté jsem ho ucpal. Záveř: při ucpaném EGR (ucpaný přívod podtlaku) auto se lépe rozjíľdělo a mělo větąí odpych - řekl bych, ľe turbo zabíralo mnohem dřív, tím pádem bylo rychlejąí a spotřeba o půl litr niľąí ALE: kontrolka se mi rozsvědcovala po 5 km v otáčkách 1500-2000, kdyľ jsem přidal plyn, tak zhasla. To by se dalo překousnout, ale stalo se mi 2x, ľe při větąím výkonu do kopce se mi rozsvítila a drľela - poté jsem musel zastavit a vypnout zapalování, pak vąe OK. Stávalo se to zřídka jen při velké zátěľi do kopce, nevím, jestli to zato stojí, ale bral bych ten výkon. Mám ale '97 DTL , moľná se novějąí řídící jednotka bude chovat jinak. Jeątě jsem uvaľovat o pohodlném vypínání - koupím si na vrakoviąti jeąte jeden solenoid před EGR a budu ho ovládat z interiéru, chci aby mi to jelo, zapnu si to .... To Mmic : je tady přímo vlákno o chipu, sám o tom uvaľuji, ale pořád čekám, ľe to podstoupí jeątě někdo jiný, nerad bych vyhodil peníze do vzduchu - jako asi kaľdý | ||
| |||
Máca |
| ||
Host | To Yper: kdyľ jsem příąel na to, ľe mám děravý EGR, ucpal jsem ho a 1-2 týdny jezdil s ucpávkou. Vzhledem k tomu, ľe jsem byl zvědav, jak to bude mít vliv na výkon a spotřebu, najel jsem 500km s funkčním EGR a poté jsem ho ucpal. Záveř: při ucpaném EGR (ucpaný přívod podtlaku) auto se lépe rozjíľdělo a mělo větąí odpych - řekl bych, ľe turbo zabíralo mnohem dřív, tím pádem bylo rychlejąí a spotřeba o půl litr niľąí ALE: kontrolka se mi rozsvědcovala po 5 km v otáčkách 1500-2000, kdyľ jsem přidal plyn, tak zhasla. To by se dalo překousnout, ale stalo se mi 2x, ľe při větąím výkonu do kopce se mi rozsvítila a drľela - poté jsem musel zastavit a vypnout zapalování, pak vąe OK. Stávalo se to zřídka jen při velké zátěľi do kopce, nevím, jestli to zato stojí, ale bral bych ten výkon. Mám ale '97 DTL , moľná se novějąí řídící jednotka bude chovat jinak. Jeątě jsem uvaľovat o pohodlném vypínání - koupím si na vrakoviąti jeąte jeden solenoid před EGR a budu ho ovládat z interiéru, chci aby mi to jelo, zapnu si to .... To Mmic : je tady přímo vlákno o chipu, sám o tom uvaľuji, ale pořád čekám, ľe to podstoupí jeątě někdo jiný, nerad bych vyhodil peníze do vzduchu - jako asi kaľdý | ||
| |||
Mmic |
| ||
Host | V tom vlákně o chipu toho moc není, potřeboval bych osobní zkuąenosti, údaje z brzdy apod... Plků jsem četl jiľ dost | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Já to čiplé mám předchozím majitelem - měl jsem k tomu i protokol, ale zatím jsem to nenaąel - no taky spíą ani nijak váľně nehledal. Já ale nedokáľu posoudit, zda mi to jede tak či onak, protoľe jsem v normálním DTLku vlastně nejel. Leda bychom se seąli na srazu a vyzkouąeli si to. Co vy na to a hlavně ty Máco - jseą přeci ze ZPlzně! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
imation |
| ||
Host | jak zjistím ľe mám děravý egr zkouąel jsem ho zaslepit a byla to totální mrtvola | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | jak zjistím ľe mám děravý egr zkouąel jsem ho zaslepit a byla to totální mrtvola | ||
| |||
Mmic |
| ||
Host | To Yper: Jde mi hlavně o to, abych si ten motor nezničil. Auto je můj miláček, myslím, ľe se o něj starám dobře a nějak mu do těla nedávám. Ale občas na předjíľdění by se mi pár koní hodilo. Podle papírů to má jen 82 koní, ale Octaviím s 90 koňma neujedu - asi tolik k přirovnání jak to jede... | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 | |