Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
chybové kódy diagnostiky x25xe |
Přejít na stranu [1] 2 3 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Frenk |
| ||
Host | Ahoj, prosím o radu - našel jsem tady chybové kódy pro vyblikávání. Já si ale delal diag kabelem a vypsalo mi to tohle: Nalezeny ulozene chybove hlasky ! 13 Neexistuje O2 okruh otevren 89 Neexistuje Lambda sonda okruh 2 chybi napeti 93 Neexistuje Snimac polohy vacky napeti nizke 135 Neexistuje Kontrolka napeti nizke 69 Existuje Snimac teploty nasavaneho vzduchu nizke napeti 57 Neexistuje Regulator behu naprazdno nizke napeti O2 okruh otevren - nemam tuseni co to je ? Lambda sonda 2 okruh napeti - to jako ze je v haji nebo ze treba nefunguje vyhrev? Ktera je "druha" - ridic/spolujezdec??? Snimac polohy vacky - to je jen ten jeden co je na "nejlevejsi" vacce ve smeru jizdy? Kontrolka napeti nizke - netusim, baterka mela 12,7V snimac teploty nasavaneho vzduchu - to je ten v "koleni" nad vahou ??? Regulator behu naprazdno - volnobezny ventil u sani ??? Driv jsem mel v pameti "jen" snimac vacky a cidlo teploty nas vzduchu a kontrolk motoru nesvitila - je nektera ze zavad duvodem pro jeji rozsviceni nebo mam hledat zavadu nekde dal ? | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | Mrkni sem Odkaz, ty preklady do CZ jsou strasny. 13-No change in voltage/open circuit. Okruh otevren znamena ze ta lambda neni pripojena k ECU. 89-VYHRIVANI lambdy nizke napeti - muze byt kabely, kontakty, rele 135-'Check engine' lamp (fault code lamp) Low voltage Jako ze ta zarovicka na palubce ktera hlasi poruchu motoru je/byla odpojena od ECU (praskla, preruseny vodic,...) 1. lambda je ta, ktera je na strane motoru kde je valec 1 2. lambda je tedy na druhe strane >Snimac polohy vacky - to je jen ten jeden co je na "nejlevejsi" vacce ve smeru jizdy? To je on, on je tam jen jediny. >snimac teploty nasavaneho vzduchu - to je ten v "koleni" nad vahou ??? ano >Regulator behu naprazdno - volnobezny ventil u sani ??? ano Ale tolik chyb by spis vypadalo na to ze je nekde jinde jiny problem. Vsude napeti nizke ? Zkousel si ty chyby smazat ? Objevi se znovu ? | ||
| |||
Frenk |
| ||
Host | Díky!! chyba 13a89 - to by tedy klidne mohl byt i odpojeny konektor nebo neco takoveho, ze? budu menit zitr vyfuk tak to zkouknu i "dole", snamc polohy vacky a teplotu nasavaneho vzduchu mi to psalo i drive - zkusim vymenit oboje, jen mi na teplote nasavaneho vzduch nesedi konektor - jeden je rv95 a jedno rv97 - je to funkcne stejny a je rozdil jen v konektoru nebo to dava i jiny hodnoty??? kontrolka napeti nizke - by tedy mohlo byt bud kuli tomu ze jsem si vsiml ze tam nebyla kontrolka u airbagu a navis jsem mel pristrojovku vevnitr jen polozenou, tudiz mohl byt spatny kontakt na konektoru a mohla zblbnout i kontrolka na diag motoru. No a cvicne vymenim i volnobezny ventil ... | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Hlásí to docela hodně chyb, zkus odpojit ECU aby se smazaly a projet to, některé chyby můžou být staré a neaktuální, že se zaznamenaly třeba jednou a pak už nenastaly apod. Po pár km jízdy by to mělo načíst znovu to, v čem chyba dále přetrvává. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Frenk |
| ||
Host | JJ, pamet zavad mazana Xkrat - rj vyndana X krat - baterka odpojrna Xkrat ... V autodatech sem si nesel od ceho na jaky pin rj co vede a asi pujdu po dratech nebo nevim uz vic co s tim delat ... ^au | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | Dej maila a poslu ti hezky prehled pinu na jednotce s popisem k cemu slouzi a jake se tam kdy vyskytuje napeti. | ||
| |||
Lumík&Omík |
| ||
Host | také Frenky mail. Děkuji Lumík | ||
| |||
Lumík&Omík |
| ||
Host | také Frenky mail. Děkuji Lumík | ||
| |||
Frenk |
| ||
Host | Ok - díky moc! Mail je zde: Email | ||
| |||
Frenk |
| ||
Host | Tak závady jsou už skoro - ano bohužel skoro všechny odstraňeny. Stále mi svítí kontrolka motoru a od cca 1000 do 2500 otacek je hrozna vykonova díra, auto proste nejede, obcas si i streli atd - cim to ??? Sporadicky to hlasi tyto zavady (vzdy se min 2 zobrazuji) 69 Existuje Snimac teploty nasavaneho vzduchu nizke napeti 31 Existuje Neverohodny signal otacky motoru 135 Neexistuje Kontrolka napeti nizke 69 - rozumim, asi proste v haji cidlo, zkusim vymenit z novejsiho modelu ( preletuju konektor) a uvidim... 31 - nekdy - asi blbne cidlo otacek motoru, tim by se treba vysvetlila ta dira, na druhou stronu to pise vzdy a "dira" je tam neustale ... 135 - diag kontrolka byla, je a bude pripojena tak proc to ??? jinak ty predchozi zavady sem vyresil "lepsim" ukostrenim motoru ... Díky moc ! | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 4 | |