Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
problém na evidenční kontrole |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Lhex |
| ||
Host | Legend napsal ... Tzn v motorovém prostoru byl nadále už jen ten lakovaný na straně řidiče, jak jsou na něm různé čísla homologací a podobn kraviny. rok 1998 - ano jen tehle u ridice a vedle jsou jen dve prazdny diry. a potom samolepka | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Diky, tam ten stitek skutecne je, takze OK. Akorat jsem to nemohl najit, protoze u tech dveri bylo slozeny leseni a nesly skoro otevrit Jeste mi prosim poradte, kde hledat cislo motoru u MV6, mam to na dire a nemuzu nic najit... [ Upraveno Friday 06 March 2009 - 18:32:37 ] Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Pája |
| ||
Pája Uživatel #646 Registrován: Thursday 16 March 2006 - 13:03:59Příspěvků: 168 | JardaB napsal ... Diky, tam ten stitek skutecne je, takze OK. Akorat jsem to nemohl najit, protoze u tech dveri bylo slozeny leseni a nesly skoro otevrit Jeste mi prosim poradte, kde hledat cislo motoru u MV6, mam to na dire a nemuzu nic najit... Na straně řidiče u převodovky z boku je ploška a tam je číslo (typ) motoru. 1. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE 2. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE 3. Opel KADETT 2.0 GSi -C20NE 4. Mercedes-Benz V 230 TD | ||
| |||
iopkek |
| ||
Host | Známý měl před lety problém, ještě tehdy na DI, že bylo špatně napsané číslo motoru v TP, na motoru bylo orezlé a po máznutí barvou byl problém mezi 6 a 8. Tehdy označili číslo jako nečitelné a přidělili nové, musel zajet do servisu, kde staré číslo raznicí zakryli a vyrazili nové. Ale mám za to, že dnes se číslo motoru na evidenčce ani nekontroluje, protože motor se považuje za ND a je kontrolováno pouze VIN a to je u aut na 2 místech. U mé X18XE je u motoru a pak v podlaze vedle sedačky spolujezdce. Jestli na té evidenčce nekontrolují něco, co ani nemají. | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Číslo se nekontroluje pokud toto není uvedeno v TP. Ale i kdyby uvedeno nebylo tak se kontroluje číslo motorů a u tohohle motoru je prostě tento údaj poškozen a tedy nevěrohodný. Ve spojení se záznamem v databází že nesouhlasí číslo motoru je to blbý. | ||
| |||
iopkek |
| ||
Host | Ještě doplňuji info z netu: Evidenční kontrolu zavedl zákon č. 56/2001 Sb. a tato kontrola je i součástí pravidelné technické prohlídky. Podle současně platných předpisů se nálepka o ověření registrační značky musí na všechna vozidla zaregistrovaná před nabytím účinnosti zákona o podmínkách provozu na pozemních komunikacích (tj. před 1. červencem 2001) vylepit po provedené evidenční kontrole do 30.6.2004. Povinnost dostavit se na registrační úřad a nechat si vylepit známku byla k 1.12.2003 zrušena novelou vyhlášky 243/2001 Sb. (vyhláškou MD 401/2003 Sb), která mj. ruší registrační nálepky a povinnost přišroubovat nebo přinýtovat registrační značku. Tato značka musí být upevněna tak, aby při provozu nedošlo k jejímu oddělení od vozidla. Povinnost absolvovat s vozidlem evidenční kontrolu v STK však zůstává. Podrobnosti zde. Budou-li shledány nesrovnalosti mezi údaji v dokladech vozidla a jeho skutečným stavem, bude provozovatel vozidla vyzván k návštěvě příslušného odboru obecního úřadu obce s rozšířenou působností či magistrátu města k provedení oprav záznamů. Na registrační místo je nutné vzít: * občanský průkaz * technický průkaz k vozidlu (velký) * osvědčení o registraci (osvědčení o technickém průkazu) * doklad o sjednaném pojištění * protokol o evidenční kontrole (nebo pravidelné či opakované technické prohlídce) Držitel (provozovatel) vozidla vyplní na registračním místě tiskopis "Žádost o zápis-změnu údajů v registru silničních vozidel". Registrační místo po odstranění případných evidenčních závad provede: * zápis do technického průkazu o vlastníku případně provozovateli vozidla * záznam do registru vozidel o provedeném úkonu Za provedený úkon se nevybírá správní poplatek. Pro informaci ještě uvádíme, že platnost evidenční kontroly není časově omezena a končí až v případě změny vlastníka vozidla. V závěru upozorňujeme na novelu zákona č. 56/2001 Sb.(nabyla účinnosti 1.9.2003), která zbavuje povinnosti doregistrovat mopedy a motokola pro ty, kteří tato motokola a mopedy uvedli do provozu před účinností zákona č. 56/2001 Sb. (tj. před 1.7.2001). Taková registrace zůstává na bázi dobrovolnosti. Povinná doregistrace se dle poslanecké novely zákona týká pouze mopedů a motokol zaregistrovaných po 1.7.2001. | ||
| |||
MarianL |
| ||
Host | iopkek napsal ... Ještě doplňuji info z netu: Evidenční kontrolu zavedl zákon č. 56/2001 Sb. a tato kontrola je i součástí pravidelné technické prohlídky. Podle současně platných předpisů se nálepka o ověření registrační značky musí na všechna vozidla zaregistrovaná před nabytím účinnosti zákona o podmínkách provozu na pozemních komunikacích (tj. před 1. červencem 2001) vylepit po provedené evidenční kontrole do 30.6.2004. Povinnost dostavit se na registrační úřad a nechat si vylepit známku byla k 1.12.2003 zrušena novelou vyhlášky 243/2001 Sb. (vyhláškou MD 401/2003 Sb), která mj. ruší registrační nálepky a povinnost přišroubovat nebo přinýtovat registrační značku. Tato značka musí být upevněna tak, aby při provozu nedošlo k jejímu oddělení od vozidla. Povinnost absolvovat s vozidlem evidenční kontrolu v STK však zůstává. Podrobnosti zde. Budou-li shledány nesrovnalosti mezi údaji v dokladech vozidla a jeho skutečným stavem, bude provozovatel vozidla vyzván k návštěvě příslušného odboru obecního úřadu obce s rozšířenou působností či magistrátu města k provedení oprav záznamů. Na registrační místo je nutné vzít: * občanský průkaz * technický průkaz k vozidlu (velký) * osvědčení o registraci (osvědčení o technickém průkazu) * doklad o sjednaném pojištění * protokol o evidenční kontrole (nebo pravidelné či opakované technické prohlídce) Držitel (provozovatel) vozidla vyplní na registračním místě tiskopis "Žádost o zápis-změnu údajů v registru silničních vozidel". Registrační místo po odstranění případných evidenčních závad provede: * zápis do technického průkazu o vlastníku případně provozovateli vozidla * záznam do registru vozidel o provedeném úkonu Za provedený úkon se nevybírá správní poplatek. Pro informaci ještě uvádíme, že platnost evidenční kontroly není časově omezena a končí až v případě změny vlastníka vozidla. V závěru upozorňujeme na novelu zákona č. 56/2001 Sb.(nabyla účinnosti 1.9.2003), která zbavuje povinnosti doregistrovat mopedy a motokola pro ty, kteří tato motokola a mopedy uvedli do provozu před účinností zákona č. 56/2001 Sb. (tj. před 1.7.2001). Taková registrace zůstává na bázi dobrovolnosti. Povinná doregistrace se dle poslanecké novely zákona týká pouze mopedů a motokol zaregistrovaných po 1.7.2001. pokud jsem to dobře pochopil, měl bych zajet na úřad a zažádat o tu změnu, ale pak nerozumim proč mě na úřadě řekli, že jak je v databazi jednou napsano číslo motoru vybroušené, tak výmaz neudělaj a nikdo mi nedokáže říct co s tim pořád mě odkazujou na původního majitele, začínám si připadat jak v začarovanym kruhu.. přece to musí jít, zítra na ně znova vlítnu a bez kladnyho vyřízení se nehnu.. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Jak uz se tu psalo, poskozeny identifikacni udaj muze byt vazny problem - nezkousel jsi OPEL? Jestli to dle papiru nejde vyrazit nahradni technologii, jako VIN, nebo tak neco? A co puvodni majitel na to? Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Trvej na tom ať ti poraděj další postup. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Lhex |
| ||
Host | MarianL napsal ... Na evidenční kontrole mi bylo sděleno, že číslo motoru nesouhlasí a navíc půlka čísla je ubroušená, prý se mám obrátit na původního majitele a ten má doložit, kde k motoru přišel a proč je číslo ubroušené. Majitel již samozřejmě o ničem neví, motor mu seděl a nikdy neměl problém a motor neměnil, prý to kupoval z bazaru. myslim, ze vsecko uz tady ve vlákně je napsané: -řešení jsou, ale nepatří na web a takové řešení ti státní úředník nikdy nemuze navrhnout!! -číslo je vybroušený protože ten motor někde v evropě asi někomu chybí (jiný důvod mě nenapadá) - legálně pro tebe "nejjednodušší" (schválně uvozovky!!) je vrátit auto prodávajícímu | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 | |