Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
problém na evidenční kontrole |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | Pokud souhlasí typ, pak je to v pořádku, stačí jen na magistrátu podat žádost o změnu a oni číslo z techničáku vymažou, obávám se ale že to bude muset udělat původní majitel. Každopádně je na tuty to číslo ubroušený protože tam někdo dal jinej motor. Čísla motorů se neevidujou, výmaz by měl stačit, pak ho už na evidenci nebudou kontrolovat. Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | freez napsal ... Pokud souhlasí typ, pak je to v pořádku, stačí jen na magistrátu podat žádost o změnu a oni číslo z techničáku vymažou, obávám se ale že to bude muset udělat původní majitel. Každopádně je na tuty to číslo ubroušený protože tam někdo dal jinej motor. Čísla motorů se neevidujou, výmaz by měl stačit, pak ho už na evidenci nebudou kontrolovat. To bohuzel nepujde, cislo motoru "na inspektoratu" vymazou az na zaklade cerstve STK nebo alespon Evidencni kontroly .... Pokud ma v systemu zadano ze nesouhlasi typ motoru, nebo ze je ubrouseny cislo ... nebo cokoliv tak smolik, napred musi byt Evidencka nebo STK a pak to vymazou. | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | Martas napsal ... freez napsal ... Pokud souhlasí typ, pak je to v pořádku, stačí jen na magistrátu podat žádost o změnu a oni číslo z techničáku vymažou, obávám se ale že to bude muset udělat původní majitel. Každopádně je na tuty to číslo ubroušený protože tam někdo dal jinej motor. Čísla motorů se neevidujou, výmaz by měl stačit, pak ho už na evidenci nebudou kontrolovat. To bohuzel nepujde, cislo motoru "na inspektoratu" vymazou az na zaklade cerstve STK nebo alespon Evidencni kontroly .... Pokud ma v systemu zadano ze nesouhlasi typ motoru, nebo ze je ubrouseny cislo ... nebo cokoliv tak smolik, napred musi byt Evidencka nebo STK a pak to vymazou. Proto jsem myslel že by tam musel původní majitel, každopádně ten kdo měnil motor je pěknej blb, protože měl prvně nechat vymazat to číslo než měnil motor. Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Jak jsem psal, k vymazu nestaci jen nejaka evidencka, musi tam byt primo napsano, ze se shoduje typ a cislo motoru... Je to debilni, dohadoval jsem se pul hodiny, sel i k vedouci ale asi maji skutecne takovy pokyn.... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Pokud mu vyplnili protokol a tedy zapsali to do systemu nezmuse s tim nic ani puvodni majitel .... Proste leda platna Evidencka/STK | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Já když jsem měnil motor, stejný za stejný, dělal jsem to před přepsáním auta, tak s tím nebyl sebemenší problém, proste typ seděl a je to bez problému. Zásadní průser vidím v tom, že je číslo ubroušené. Je pravda, že je stejný typ motoru, ale číslo by tam mělo být i přes to, že se neeviduje, takhle to pak působí že motor pochází z kradeného auta. Úplně nejkorektnější by asi bylo vyměnit motor za stejný typ, ale s číslem, sice jiným, ale aby tam prostě bylo. Jak moc je to vybroušené do hloubky? Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
MarianL |
| ||
Host | Legend napsal ... Já když jsem měnil motor, stejný za stejný, dělal jsem to před přepsáním auta, tak s tím nebyl sebemenší problém, proste typ seděl a je to bez problému. Zásadní průser vidím v tom, že je číslo ubroušené. Je pravda, že je stejný typ motoru, ale číslo by tam mělo být i přes to, že se neeviduje, takhle to pak působí že motor pochází z kradeného auta. Úplně nejkorektnější by asi bylo vyměnit motor za stejný typ, ale s číslem, sice jiným, ale aby tam prostě bylo. Jak moc je to vybroušené do hloubky? no je to krásně dohladka, skoro to vypada ze to tak ma bejt, zadna cunarna, jen tam proste ty cisla nejsou, i odstín kovu je stejnej jako v prvni casti kde je vyrazen typ motoru... uz me i napadlo koupit raznice a nabouchat to tam | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | MarianL napsal ... Legend napsal ... Já když jsem měnil motor, stejný za stejný, dělal jsem to před přepsáním auta, tak s tím nebyl sebemenší problém, proste typ seděl a je to bez problému. Zásadní průser vidím v tom, že je číslo ubroušené. Je pravda, že je stejný typ motoru, ale číslo by tam mělo být i přes to, že se neeviduje, takhle to pak působí že motor pochází z kradeného auta. Úplně nejkorektnější by asi bylo vyměnit motor za stejný typ, ale s číslem, sice jiným, ale aby tam prostě bylo. Jak moc je to vybroušené do hloubky? no je to krásně dohladka, skoro to vypada ze to tak ma bejt, zadna cunarna, jen tam proste ty cisla nejsou, i odstín kovu je stejnej jako v prvni casti kde je vyrazen typ motoru... uz me i napadlo koupit raznice a nabouchat to tam No asi to bude nejjednodušší řešení.Problém bude co konkrétně ti napsali do protokolu.Bohužel je to o lidech.Jestli máš v pořádku kód motoru tak nevím proč pruděj. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Kdyz uz jsme u toho, prekvapilo me, ze jedna Omega ma tenhle typ stitku Odkaz vepredu na pricce nad cumakem, ale ta druha (s AT) jej tam nema, jsou ta diry na nyty ale je zrejme, ze v nich nic nebylo (nebo se to lakovalo?). Nemuze byt nekde jinde? Muzou s tim byt problemy? A potrebuju zjistit kod barvy (cerna metaliza z 97 jestli nekdo tusi co se davalo? ) Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | No hele Jardo, ten kovový štítek někdy od roku 1997 přestali nýtovat na přední stěnu, ale je nalepený v rámu pravých předních dveří jako černá samolepka s bílým písmem. V tom bych neviděl nic neobvyklého. Tzn v motorovém prostoru byl nadále už jen ten lakovaný na straně řidiče, jak jsou na něm různé čísla homologací a podobn kraviny. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 | |