• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
rozjíždění v lehkém rejdu drnčení od zadní osy
Přejít na stranu  1 2 3 ... 9 [10] 11 12
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
JardaB
Thursday 08 September 2011 - 06:52:30 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
A jaký je to přesně olej netušíte? Opel prodává také nějaký přípravek do oleje pro samosvory, mozna by to fungovalo taky...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
D.J.
Thursday 08 September 2011 - 21:49:37 Citovat
Host
Já tam dal Castrol Syntrax Limited Slip 75W140, stál snad něco přes 400,- za litr, ale někde jsem viděl, že jde snad nahradit Castrolem SAF-XJ
vrgadaa
Friday 09 September 2011 - 07:27:40 Citovat
Host
gratuluji k samosvoru, omega se sperou je uplne jine auto (da se s nim jezdit i v zime:-). Jinak jestli chcete original znaceni, tak zbytek origo opel oleje do samosvoru mam ve sklepe, mohu to sem opsat. Zajimave je, ze v servise specializovamem na skodovky a oply ani nevedeli, ze tam patri neco jineho a navic dodavka oleje z Nemecka trvala neuveritelnych 17 dni:-(
JardaB
Friday 09 September 2011 - 08:30:20 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Myslím, že je to tu v nějakém vlákně a mám to uloženo takto pro Omegu:

Diferenciálový olej
Kvalita:
Vozidla bez samosvorného diferenciálu:
Nová náplň a doplňování speciálním olejem, 19 42 387 (09 121 965). Pro doplnění lze použít také olej SAE 90-Hypoid.

Vozidla se samosvorným diferenciálem:
(označení je uvedeno na zátce plnicího šroubu oleje a také na označení diferenciálu zadní nápravy). Nová náplň speciálního oleje, 19 42 387 (09 121 695), ve spojení s olejovou přísadou 19 70 452 (90 004 033). Doplňování speciálním olejem, 19 42 387 (09 121 965).

Pozor
U vozidel se samosvorným diferenciálem přidat kromě toho ještě 0,25 litru olejové přísady, 19 70 452 (90 004 033). Obsah této nádoby se musí naplnit jako první – zajišťuje dosažení správné hodnoty tření ve svazku lamel samosvorného diferenciálu.

Množství náplně:
Vozidla bez samosvorného diferenciálu
1,0 litr speciálního oleje

Vozidla se samosvorným diferenciálem
0,75 l speciálního oleje, 0,25 l olejové přísady



Ted je otazka, jestli to pomuze i u tezce ojeteho diferencialu nebo je lepsi repase... Kazdopadne samosvor na zimu je nebe a dudy proti obycejnemu, to driftuje uplne vsude, protoze hrabou obe kola, proto tam letos necham i ten poskakovaci, za normal to vymenim pred prodejem... Ale olej by se asi vymenit dal.

[ Upraveno Friday 09 September 2011 - 08:33:01 ]

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
DaweTDS
Sunday 11 December 2011 - 10:21:48 Citovat
Host
D.J. napsal ...

Já tam dal Castrol Syntrax Limited Slip 75W140, stál snad něco přes 400,- za litr, ale někde jsem viděl, že jde snad nahradit Castrolem SAF-XJ


Tak trošku oživím téma.
Vlastně to začalo tím,že jsem koupil MV6 v automatu na díly a napadlo mě,že tam může být samosvor...na jedné super stánce jsem našel jak to poznat a i když to mělo TC,tak tam samosvor byl.Jenže MV6 má stálej převod 3,99 a já potřeboval 3,455 a tak jsem sehnal jseště jeden nesvornej diferák z 2,5TD (stejnej co mám já) a jen tu vnitřní svornou vložku jsem přehodil...tj zešroubyl talířový kolo z obou diferáků a výsledek je,že mám svornou vložku na soukolí s převodem 2,455 kterou potřebuji....
Celkem mě zaskočilo,že se namusela seřizovat zubová vůle...po odšroubování deklu jsem ještě oddělal z obou stran segerovky a poťuknul ložiska tak abych mohl talířový kolo i s klecí diferáku vytáhnout...jen se přešroubylo to hlavní kolo a šlo to zase zpět...zase kladivem doťukat klece ložiska a z obou stran zajistit segerovkama...auto se točí krásně dokolečka a na asfaltu to dělá v čáry...předtím jen jednu...olej jsem dal zpět co jsem vylil ze svorného diferáku.
ALE po nějakém čase se mi stalo přesně to co je popsáno hned na začátku...
Za studena dobrý,ale jak ujedu cca 20km,tak při rozjezdech do zatáčky se ozívá to drnčení a drhnutí...dělalo to jen do leva,ale po týdnu to dělá už i do prava a zhoršuje se to...
Napadlo mě,že to bude souviset s výměnou diferáku a tak jsem jen kontroloval uchycení kardanu a všech ostatních věcí,co jsem měl povolené a nic...diferák nehučí a tak odpadá špatně vymezená vůle a nějaké špatné satelitní kolo a nebo vylomený zub mě taky nesedí,když to za studena nedělá...vnitřní lamely jsou OK a tak mě napadá jedině olej...Je jedinej co by to mohl dělat.
Někdo tady napsal,že mu výměna pomohla a tak vyzkouším ten Castrol..
Kdyby o tom ještě někdo něco věděl,tak napište sem a nebo mě na Email
JardaB
Sunday 11 December 2011 - 12:39:57 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
No jestli s tim gumujes na asfaltu, tak to bude normalne v riti, protoze na takovy zateze to IMHO neni vubec delany
Zkus zjistit, na co prijde vymena lamel a potrebnych cajku materialove, najare me to asi taky ceka

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
DaweTDS
Sunday 11 December 2011 - 14:57:53 Citovat
Host
JardaB napsal ...

No jestli s tim gumujes na asfaltu, tak to bude normalne v riti, protoze na takovy zateze to IMHO neni vubec delany
Zkus zjistit, na co prijde vymena lamel a potrebnych cajku materialove, najare me to asi taky ceka


Já s tím gumoval dokolečka jen 2 krát a než jsem ho namontoval,tak jsem se na lamely díval a byly OK...lamela se memůže hned tak ojet...dokonce jsem senhal obrázek sjetý a nový lamely a moje byly jako nové...a dokonce tam člověk psal,že i nasračku sjetý lamely se na diferáku projeví jen tím,že nefunguje svornost,ale nehučí a ani nedrnčí....a jak už jsem psal jiná závada než olej mě nenapadá,pač za studena je to OK....dnes jsem sešroubyl zátku a mám to tak 1cm pod a tak to bude asi málo...odjednám ten Castrol a uvidím.
Přesně nevím jak to funguje,ale při protočení kol by se měly ty lamely o sebe třít a vytvářet 45% svornost a pokud tam nebude oleje dost a nebo tam bude ten co tam nemá dělat,tak to fungovat nebude....
Nemůže tam být jiná závada....
JardaB
Sunday 11 December 2011 - 16:06:32 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Tam nepatri castrol ale specialni GM olej se specialni GM prisadou, nekde to tu je napsano...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
DaweTDS
Sunday 11 December 2011 - 16:12:04 Citovat
Host
JardaB napsal ...

Tam nepatri castrol ale specialni GM olej se specialni GM prisadou, nekde to tu je napsano...


Joo já vím,ale taky je tu napsáno,že tencastrol funguje....vlastně to je náhrada za 0,25l GM přísady a 1l klasickýho převodovýho oleje.
D.J.
Sunday 11 December 2011 - 19:43:22 Citovat
Host
Mě teda ten Castrol zafungoval a když píšou,že se dává do samosvorů japonských zadohrabů a čtyřkolek jako Nissan a Subaru, tak si myslím,že z čistě technického hlediska v těch diferácích není zásadní rozdíl.Zkus a uvidíš, maximálně vyhodíš nějakou stovku a budeš mít v diferáku olej,který mu rozhodně asi moc ublížit nemůže.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 ... 9 [10] 11 12  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2029 sec,0.1607 z toho dotazů.