• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
rozjíždění v lehkém rejdu drnčení od zadní osy
Přejít na stranu  1 2 3 ... 10 [11] 12
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
JardaB
Sunday 11 December 2011 - 20:03:12 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Aha, o jakej Castrol se tedy jedna?

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
DaweTDS
Sunday 11 December 2011 - 21:17:18 Citovat
Host
D.J. napsal ...

Mě teda ten Castrol zafungoval a když píšou,že se dává do samosvorů japonských zadohrabů a čtyřkolek jako Nissan a Subaru, tak si myslím,že z čistě technického hlediska v těch diferácích není zásadní rozdíl.Zkus a uvidíš, maximálně vyhodíš nějakou stovku a budeš mít v diferáku olej,který mu rozhodně asi moc ublížit nemůže.

Noo a Tobě to taky drnčelo hodně? mě totiž čím jedu dál a olej je ohřátej,tak tím je to horší...
Lhex
Monday 12 December 2011 - 07:49:10 Citovat
Host
D.J. napsal ...

tak si myslím,že z čistě technického hlediska v těch diferácích není zásadní rozdíl...

jsou rozdíly IMHO v materiálech různých těsnících kroužků apod. Normální výrobci to udávají třídu API (GL4, GL5 apod. - podle obsahu aditiv) nemá se to zaměnovat právě kvuli riziku poškození materiálu. Jenom Opel má ty svoje Opel kapaliny a jaká je to třída nebo viskozita je asi tajný nebo co? (jestli to funguje v jiných značkách aut není IMHO moc směrodatné..)
D.J.
Monday 12 December 2011 - 12:09:22 Citovat
Host
DaweTDS napsal ...

D.J. napsal ...

Mě teda ten Castrol zafungoval a když píšou,že se dává do samosvorů japonských zadohrabů a čtyřkolek jako Nissan a Subaru, tak si myslím,že z čistě technického hlediska v těch diferácích není zásadní rozdíl.Zkus a uvidíš, maximálně vyhodíš nějakou stovku a budeš mít v diferáku olej,který mu rozhodně asi moc ublížit nemůže.

Noo a Tobě to taky drnčelo hodně? mě totiž čím jedu dál a olej je ohřátej,tak tím je to horší...


Prostě to tak jakoby zadrhávalo, ale většinou jen ve městě při pomalejší jízdě nebo při rozjezdu do zatáčky, mimo obec pokud šlo o zatáčky běžného poloměru jsem to většinou necítil ani neslyšel. Jinak k těm námitkám tady - já si prostě myslím, že Opel prodává běžný olej a k tomu nějakou přísadu, která v tomhle oleji už může být přidána od výrobce. A že by materiály těsnících gufer byly až tak náchylné na změnu API specifikace oleje -- to by pak taky samosvorné diferáky musely mít již z výroby jiná gufera, resp. mít rozměrově shodná gufera z jiného materiálu a s jiným objednacím číslem. Mě teda ani po půl roce provozu od výměny oleje z diferáku nic neteče a gufera jsou nechaná původní.
JardaB
Monday 12 December 2011 - 13:02:09 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
A jak je to s tema lamelama? Ja mel za to, ze toto zadrhavani zpusobuje sjeti trecich lamel, kde jiz neni material co se tre bez zadirani ale proste se to kouse (konstrukce je takova, ze cim vetsi zaber, tim vetsi tlak a svornost) Ta prisada asi dela to same. Svornost mam dobrou, vyhrabe to 2 5cm doliky na zhutnenem sterku zcela symetricky, proto ho tam na zimu nechavam. Ale je otazka, jestli by pomohla treba ta samotna prisada? Kolik stoji nove ty lamely s prislusenstvim? Najare stejne pujde ven a dam tam normalni diferak, abych tenhle pripadne zrepasoval do nove Omegy.


Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
DaweTDS
Monday 12 December 2011 - 13:40:01 Citovat
Host
JardaB napsal ...

A jak je to s tema lamelama? Ja mel za to, ze toto zadrhavani zpusobuje sjeti trecich lamel, kde jiz neni material co se tre bez zadirani ale proste se to kouse (konstrukce je takova, ze cim vetsi zaber, tim vetsi tlak a svornost) Ta prisada asi dela to same. Svornost mam dobrou, vyhrabe to 2 5cm doliky na zhutnenem sterku zcela symetricky, proto ho tam na zimu nechavam. Ale je otazka, jestli by pomohla treba ta samotna prisada? Kolik stoji nove ty lamely s prislusenstvim? Najare stejne pujde ven a dam tam normalni diferak, abych tenhle pripadne zrepasoval do nove Omegy.
To drnčení lamely dělat nebudou...resp. né ty sjetý protože na uplně sračku sjetý lamely se projevý na malé svornosti diferáku a ten se potom chová jako klasickej...a já měl možnost vidět jak vypadá sjetá a jak dobrá a já je měl dobré.
Castrol jsem objednal a zítra bude tady a tak to vyzkouším.
Musí to být něco co je závyslé na teplotě a nebo na tření protože studené to nedělá.
A ještě by mě zajímalo,když Opel tam dává 0,75l klasickýho oleje do převodovek a jen 0,25l přísady,jakej to asi tak může mít účinek.


Host
Monday 12 December 2011 - 13:43:11 Citovat
Host
[quote]
A jak je to s tema lamelama? Ja mel za to, ze toto zadrhavani zpusobuje sjeti trecich lamel, kde jiz neni material co se tre bez zadirani ale proste se to kouse (konstrukce je takova, ze cim vetsi zaber, tim vetsi tlak a svornost) Ta prisada asi dela to same. Svornost mam dobrou, vyhrabe to 2 5cm doliky na zhutnenem sterku zcela symetricky, proto ho tam na zimu nechavam. Ale je otazka, jestli by pomohla treba ta samotna prisada? Kolik stoji nove ty lamely s prislusenstvim? Najare stejne pujde ven a dam tam normalni diferak, abych tenhle pripadne zrepasoval do nove Omegy.

To drnčení lamely dělat nebudou...resp. né ty sjetý protože na uplně sračku sjetý lamely se projevý na malé svornosti diferáku a ten se potom chová jako klasickej...a já měl možnost vidět jak vypadá sjetá a jak dobrá a já je měl dobré. Castrol jsem objednal a zítra bude tady a tak to vyzkouším. Musí to být něco co je závyslé na teplotě a nebo na tření protože studené to nedělá. A ještě by mě zajímalo,když Opel tam dává 0,75l klasickýho oleje do převodovek a jen 0,25l přísady,jakej to asi tak může mít účinek.
JardaB
Monday 12 December 2011 - 13:44:19 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
No studeny olej ma podstatne vyssi viskozitu nez teply, proto to asi drhne zastudena min (to muzu potvrdit, delaly to tak obe omegy)

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
DaweTDS
Tuesday 13 December 2011 - 07:02:57 Citovat
Host
JardaB napsal ...

No studeny olej ma podstatne vyssi viskozitu nez teply, proto to asi drhne zastudena min (to muzu potvrdit, delaly to tak obe omegy)


Noo a tím pádem půjdu po oleji a nebudu hleda žádný mechanický závady jako vylámaný zuby atd.
Dnes to přehdím a napíšu.
DaweTDS
Tuesday 13 December 2011 - 21:15:27 Citovat
Host
DaweTDS napsal ...

JardaB napsal ...

No studeny olej ma podstatne vyssi viskozitu nez teply, proto to asi drhne zastudena min (to muzu potvrdit, delaly to tak obe omegy)


Noo a tím pádem půjdu po oleji a nebudu hleda žádný mechanický závady jako vylámaný zuby atd.
Dnes to přehdím a napíšu.


Tak to vypadá,že ten Castrol funguje...Nedrncá to a na asfaltu se to pořád točí kolem pětníku...jen jsem si říkal,proč v opelu neudělali na diferáku vypušťák...
Litr mě vyšel na 500,-

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 ... 10 [11] 12  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1980 sec,0.1575 z toho dotazů.