Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Ručná pumpa na VECTRA C 2.2 DTI |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Palo99 |
| ||
Host | Dobrý deň, kde by som mohol umiestniť ručnú pumpu ,/ aby som zabránil "padaniu" nafty/, pred prívod nafty z nádrže do palivového filtra,alebo za vývod nafty z palivového filtra snmerom k vstrekaovaciemu čerpadlu? Samotna gumenná pumpa má asi 15 cm. Z priestorových dôvodom sa mi javý ako njvhodnejší priestor pod palivovým filtrom. Netreba pumpu ešte navyše aj obaliť nejakým izolačným materialom a tak ju izolovať od tepla z motora ? Ďakujem. | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | No řeknu to takhe,pumpu dej kam se ti vejde .Je jedno jestli před filtr nebo za filtr.Bohužel to neřeší padání nafty. Jestli ti padá nafta tak je potřeba utěsnit palivový systém.Začít přepadovejma hadičkama .I když jsou suchý nemusej těsnit.Izolovat jí od tepla je zbytečný .Naftový filtr má předehřev , takže tý naftě je to fuk. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | nedával se na hadičku jednosměrnej ventil? Nafta se pak nemohla vracet.. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Palo99 |
| ||
Host | Tá ručná pumpa prepúšťa len v jednom smere. Mala by zabrániť zavzdušneniu paliv. sústavy resp. možnosť "napumpovať" naftu z nádrže do paliv. filtra a dálej až k vstrekovaciemu čerpadlu alebo pri výmene paliv filtra alebo sa mýlim ? | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Palo99 napsal ... Tá ručná pumpa prepúšťa len v jednom smere. Mala by zabrániť zavzdušneniu paliv. sústavy resp. možnosť "napumpovať" naftu z nádrže do paliv. filtra a dálej až k vstrekovaciemu čerpadlu alebo pri výmene paliv filtra alebo sa mýlim ? Ano ta pumpa bude dobrá když měníš fitr nebo když se ti to zavzdušní. Ale jestli se ti to zavzdušňuje hodně tak je lepší to opravit ,né ? Nebo budeš každý ráno pumpovat jak u embéčka ? Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Ta ruční pumpička má tuším tvar gumového balonku a je se zpětným ventilkem a je z nějakého auta od žabožroutů - Peugeot či renault a stojí něco okolo 1000,-Kč. Alespoň takovou jsem viděl a chtěl ji dát, ale ta cena mne odradila. A kam ji dát? Jednoznačně před palivový filtr: Jak psal Job, na padání nafty se nejvíce podepisuje stav přepadových hadiček u vstřiků, ale i, a to si málokdo uvědomuje, stav těsnění na bajonetových spojích u palivového filtru. Takže stejnou měrou padá nafta od filtru směrem k nádrži - nejdelší cesta a nasát naftu z nádrže do palivového filtru a právě i netěsnostmi v palivové soustavě, je o život celé baterie. Před filtrem je plastové vedení zalisované do gumového kolena, které je druhou stranou zalisováno opět do plastového vedení. Koleno říznout, zkrátit a tam vložit buď samotná zpětný ventil z Favorita (z podtlakového posilovače brzd) a nebo onen balonek se zpětným ventilem. Současně zkontroluj uchycení tohoto potrubí, aby se vibracemi motoru nechvělo a nevymačkávalo těsnění ve spojích. Předtím se ale podívej i na ty přepadové hadičky. A jestli nafta bude zase padat i pak, tak se znovu ozvi do tohoto vlákna a budeme to řešit dál! Čus na Slovač! !_; Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
EnRico |
| ||
Host | Yper: neni to nasati po vymene nejen o zivot baterie, ale i o zivot palivoveho cerpadla? Mne vymenili hadicky i gumove tesnici krouzky na vstricich, ale pak byl problem nasat naftu, bo normalne se auto pry roztahne, ale ja mam kombinaci Y20DTH + automat. To fakt roztahnout nejde. Netusis, jak to inzenyri v Russelsheimu planovali stran servisu pal. systemu? | ||
| |||
Fero |
| ||
Host | Ahoj, chlapi vymenil som tie krúžky na vstrekovacoch. Ráno opäť neštartuje iba cez štart sprej alebo odpojim hadičku od filtra čo ide do čerpadla a napojim to cez fľašu s naftou a naskočí hneď. Problém bude niekde zrejme v netesnosti filtra alebo už neviem. | ||
| |||