Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega exteriér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Torzna tuhost sedanu Omegy B |
Přejít na stranu 1 2 [3] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Martas |
| ||
Host | JOB napsal ... Já vůbec nechápu co tu řešíte. To jestli se zvedne nebo nezvedne zadní kolo při heverování nemá téměř nic společného s tuhostí kasle. Každý auto má jinak rozložený váhy a jinde umístněný místo pro hever.S toho vyplívá že se budou ty auta při heverování jinak chovat. Presne tak, resit tohle u sedanu/hatchbacku nebo kombika vubec nema smysl. Jeste tak u Kabria nebo velkyho 3dverovyho auta (driv se takovy delaly Sierry). No jako vzdy plati, ze srovnavat vicemene v cemkoliv dve ruzny auta (v tomto pripade dokoce ruznyho vyrobce a karosarskeho provedeni) je proste nesmysl. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Kastle se IMHO nekrouti, ja do toho klidne lezu, kdyz je to zvednuty na jednom bode a zadne komplikace pri manipulaci s dverma nepocituju, a to nejsem nejak lehky Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] | |