• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega exteriér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Torzna tuhost sedanu Omegy B
Přejít na stranu  1 2 [3]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Martas
Thursday 13 November 2008 - 18:51:18 Citovat
Host
JOB napsal ...

Já vůbec nechápu co tu řešíte. To jestli se zvedne nebo nezvedne zadní kolo při heverování nemá téměř nic společného s tuhostí kasle. Každý auto má jinak rozložený váhy a jinde umístněný místo pro hever.S toho vyplívá že se budou ty auta při heverování jinak chovat.


Presne tak, resit tohle u sedanu/hatchbacku nebo kombika vubec nema smysl. Jeste tak u Kabria nebo velkyho 3dverovyho auta (driv se takovy delaly Sierry).

No jako vzdy plati, ze srovnavat vicemene v cemkoliv dve ruzny auta (v tomto pripade dokoce ruznyho vyrobce a karosarskeho provedeni) je proste nesmysl.
JardaB
Friday 14 November 2008 - 10:34:13 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Kastle se IMHO nekrouti, ja do toho klidne lezu, kdyz je to zvednuty na jednom bode a zadne komplikace pri manipulaci s dverma nepocituju, a to nejsem nejak lehky

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1894 sec,0.1418 z toho dotazů.