Témata příspěvků | |
martin | Ví někdo jak se dá prezkoušet kompresor na přímé zapojení?Potřebuji zjistit jestli funguje.natlakovaný to mám. Při zapnutí klimy v kabině se rozsvítí spínač a rozběhne se ventilátor ale kompresor ne.Díky za radu |
Poslední odpovědi | |
Honza M. | auto i s tím kompresorem má najeto 150 000km.Ještě jsem zjistil, že když se to všechno zahřeje,tak je to o něco tiší.(X16XEL) |
qpc | honza: no,tak ted zkusit kompresor.kolik to auto s tim má najeto? |
Honza M. | S tou spojkou nevím,zdá se,že to chodí normálně.Teď jsem tam zkoušel jiný řemen(starší) a dělá to pořád. |
Václav GT | 2 Honza M: Pokud by to nebyl ten řemen a bylo by to ložisko řemenice kompresoru (tak jak to popisuješ by to mohlo být, i když bych si taky spíše tipnul na ten řemen), tak to je ten lepší případ, nemusí se půlit kompresor, jen se stáhne pomocí stahováků spojka a řemenice.(pak je tam ještě ložisko hřídele kompresoru a to by se musel skoro celý kompresor rozebrat. Při tom špatném ložisku hřídele by to ale hlučelo až po rozeběhnutí kompresoru). A co spojka kompresoru - rozepne pořádně? Není možné, že by ve vypnutém stavu mírně škrtala? |
biL | Jestli máš tlak v klimošce zkontroluješ nejjednodušeji tak, že při pohledu zepředu vlevo na chlaidči klimatizace máš ventil (nevím jestli nízkotlakej nebo vysokotlakej), ale když vyšroubuješ tu černou čepičku, tak uvidíš kuličku, jestliže ji jednoduše šroubovákem zamáčkneš, a nic ni nebude utíkat, tak tam žádnej tlak nemáš a natož ani chladivo, tudíž se ti nesepne kompresor a někde ti utíká klimoška. Kde asi nejčastěji jsem psal začátkem týdne v jiném vláknu. |
Václav GT | martin napsal ... Ví někdo jak se dá prezkoušet kompresor na přímé zapojení?Potřebuji zjistit jestli funguje.natlakovaný to mám. Při zapnutí klimy v kabině se rozsvítí spínač a rozběhne se ventilátor ale kompresor ne.Díky za radu ! A na co se vlastně ptáš? Vždyť si sám sobě odpovídáš! Odpojíš konektor na kompresoru a zapojíš to pomocnými kabely přímo na napětí (jako martinn). Pokud spojka kompresoru nesepne, je to závada na kompresoru (elektromagnetická spojka je špatná, někdy na ní bývá i tavná pojistka a ta může být přetavená). |
Honza M. | Ahoj,využiji toto vlákno,abych nezakládal nové.Mám problém zřejmě s ložiskem kompresoru.Klima chladí dobře,ale začal ten pazvuk.Když nasadím z druhého auta krátký řemen,tak ten zvuk není slyšet.Docházím k závěru,že to bude to ložisko.Když na kompresor přiložím kovovou tyčku,tak se ty vibrace i zvuk přenáší.Kluk co dělá klima se mě snažil přesvědčit,že to dělá nap.kladka.Když jí jakoby při chodu povolil,tak se to zmírnilo.Taky jsme při chodu trochu omývali motor a při nastříkání vody na řemen,se to stišilo.Já si stejně myslím,že to bude ten kompresor.Co myslíte?Ještě jsem zapoměl,že ten pazvuk je slyšet při vyplé klimě.Při zaplé taky,ale o něco méně.To ale spíš přehlušuje zvuk klimi.Děkuji.X16XEL |
NIO | komoresor take nebezi pokud je tlak prilis vysoky nebo nizky. je potreba pak prezkouset i cidla tlaku. U asterG casto odchazeji jednotky chlazeni. jsou pod prednim naraznikem na ramu na strane ridice. |
martinnn | mám podobnej problém,jen se mně nerozběhne ani ventilátor,kontrolka rozsvítí.natlakovaný prej taky mám,a zkoušeli sme napojit od baterky plus a mínus na drátky od kompresoru a šel. |
qpc | kompresor se sám odpojí,pokud je malej tlak média.. |