• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: vectra tuning :: Re: Zimní clona chladiče
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Arimator
Odeslal: Friday 23 November 2012 - 08:40:05
Zdravím. Chlapi máte někdo prosím zkušenost se zimní clonou na Vectru B? Objednal jsem si jí z netu a přišel mi takový dlouhý "banán" asi na spodní část předku-masky, ale já měl za to, že ta clona má být na horní část předku-masky, ta mezi světly, kolem znaku. Chci se zeptat, kde je větší účinnost, jestli mám shánět i na tu horní část mezi světla, nebo stačí dolů na ten spoiler, to co mi poslali z netu, nebo jestli mám mít zadeklované oba vstupy vzduchu do motoru...? Díky za odpověď
Poslední odpovědi
Sup
Odeslal: Monday 26 November 2012 - 15:55:02

Tohle by Vás mohlo v souvislosti s touto debatou zajímat - Odkaz V kalkulátoru můžete přehodit stupně Fahrenheit na °C a míle/hod na km/h, vyjde Vám "skutečně" působící teplota. V následujícím odkazu pak je porovnána pocitová teplota podle starého a nového výpočtu (bohužel pouze v °F a mílích/hodinu) - Odkaz .
Arimator
Odeslal: Friday 23 November 2012 - 17:11:24

Zdar, tak vám děkuji všem. Samé dobré informace, zodpověděli jste mi i věci, na které se mě nenapadlo zeptat _; . Teď už to jen namontovat a jezdit, a uvidíme. Mějte se
Colommbo
Odeslal: Friday 23 November 2012 - 16:08:54

V tomhle má Jarda naprostou pravdu - u V6 se studenej vzduch po průchodu chladičem musí zastavit, páč zjistí, že tam není nikde místo na další proudění, a než se rozkouká, už je ohřívanej od motoru a žádný ochlazení nezpůsobí... A je fakt, že na svým dřívějším dualramu jsem v mrazech papundekl s úspěchem používal, měl jsem ho téměř přes celej chladič a vyříznutý v něm dva tak akorát velký (nevímproč) kosočtverce...
JardaB
Odeslal: Friday 23 November 2012 - 15:29:44

Tak i s dobrym termostatem se v zime ochlazuje motor vic, protoze ten vzduch co profici studenym chladicem pak studeny fici dal asi kam??? No na motor, ze... Cili kdyz se cast zakreje, fici ho tam min. Ale u V6 to neni potreba, tam nema v podstate kudy ficet kolem motoru
Stepo
Odeslal: Friday 23 November 2012 - 15:21:45

Ono se to muze klidne zakryt cele, pokud zakryvas pruduchy v narazniku nebo masce. Chladic byva 10-15cm za tim, takze se pak pocita s tim, ze si to dotahnou ventilatory chladice, kdyz se to zacne prehrivat.
Pruser ovsem je, kdyz nefunguji
Arimator
Odeslal: Friday 23 November 2012 - 13:59:28

Mates tak se hned neurážej, já Ti nepoděkoval schválně jestli se ozveš, a ty jsi nezklamal a dokonce jsi přidal další text, takže děkuji poprvé a děkuji podruhé. To jsi si všimnul dobře strýček z Olomoca to má taky na masce přímo, a fcajku...jestzli to prostě při jízdě stačí odspodu jak je motor odkrytý nevím...u Vectry B je to tak, že u masky máš tu malou mřížku, to jsem se informoval u té tuningové firmy z Třinca kde jsem to objednával, že u Vectry B se to na masku kolem znaku nedává, ale jen zespodu nad tím lízátkem, kde jsou větší průduchy, takže nějaký vzduch tam stoprocentně jde. Jak je to u těch škodovek, koukal jsem na fota jejich čumáku a oni mají zase nad tím lízátkem menší průduchy než kolem znaku na masce, tak asi zase dosávají ten potřebný vzduch aby se to nepřehřálo dole u lízátka...(moje ničím nepodložené domněnky pouze)
mates
Odeslal: Friday 23 November 2012 - 13:26:13

Arimator napsal ...

Martas děkuji za pořádné vysvětlení, i Stepovi dlužím dík.

A mě nic, jooo? :_:n
Já si prostě nejsu jistej, že to bude mít takovej účinek...pokud poskakuješ po městě, stejně ti vítr na chladič moc nefouká, takže se ohřeje rychle...a pokud nastartuješ a hned okreska, tak tam zase je motor ve vyšších točkách a rychle se ohřívá...fakt nevím. A úspora paliva...mno jedno předjetí šneka a úspora je tatam.
Dnes jsem potkal Fabii kerá měla místo masky jakejsi kryt, vypadalo to jako originál doplněk, no nevím kudy tam pak šel luft na chlazení.
Arimator
Odeslal: Friday 23 November 2012 - 13:11:27

Martas děkuji za pořádné vysvětlení, i Stepovi dlužím dík. Už mi ta plastová potvora leží na poště, tak to o víkendu namontuji a vyzkouším. Tuhle potvoru plastovou má právě strýc na Ochcávce r.v. 2009, čili nové auto, a má jí v benzínu. Je to člověk od armády, čili se ve strojích se vyzná (doma mají i traktor a pole, takže žádný teoretik). A na něj dám. Zkusím to a dyžtak časem poreferuji jestli budu mít nějaké poznatky. Jako jestli to bude znát na době ohřevu, tak to bude super, a kdyby to bylo znát i na spotřebě, tak při dnešních cenách pohonných hmot...Každopádně díky chlapi. PS: martas jediné čeho se obávám právě jak jsi psal, je popojíždění v delších kolonách, nu uvidíme.
Martas
Odeslal: Friday 23 November 2012 - 13:06:38

Jeste stoji za to dodat, ze vse co pisu se tyka BENZINOVYCH motoru (s vyjimlkou Merivy A), u dieselu se muzes stavet na hlavu a stejne se to bude ohrivat 20km.

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1334 sec,0.0907 z toho dotazů.