Témata příspěvků | |
tom74 | menim OB za OC, mam nabidku na V6 automat, musim obcas tahat vlek 1,5-2 tuny a bojim se, co tomu automat rekne, ma nekdo s tim zkusenost ??? dik |
Poslední odpovědi | |
JardaB | Jednoduse Nejlip tak, ze to nechas dlouho drit na nejvyssi stupen do kopce, kdy menic neni zamceny a ma velky skluz, desitky kWh se propali na HDM a chladic na to neni dimenzovan. Novejsi AT maji nastesti teplotni cidlo a prejdou do nouzoveho rezimu, ale lokalne je ten olej uz uvareny. Takze to chce cit a odhad, do kopce pri zatezi podradit. Jinak se muze prehrat pri poruse, kdy treba prokluzuji lamely, ale to se normalne nemuze stat. A ono nejde jen o ten olej, ale je tam spousta tesneni ve spojkach a ty kdyz se prehrejou, jsou v pr... Ja kdyz to sundaval, tak nektere byly tvrde jak sutr. |
newbie | jenom mě zajímá - nikdy jsem omegu s automatem neměl (s automatem jsem jezdil jiná auta)... Jak se dá přehřát automat? To je dle stylu jízdy či jak?Nikdo mi niikdy neříkal nic spešl jak mám jet když jsem dostal auto s automatem... Díkÿ |
JardaB | Tak klasickej 4 st automat z OB jsem tak nejak repasoval, material asi za 4 litry, prace celkem jednoducha (vymena lamel, tesneni a nejakych axialnich krouzku, cerpadlo z jineho jeteho automatu) Neda se ric, ze je repase nezbytna, pokud se mu nic spatneho neprihodi, muze najet pres pul mega a stale bude OK. Na tahani vleku asi OK ale musi byt v poradku chlazeni a je dobre casteji vymenit olej a filtr (a olej se cely vymenit normalne neda). |
jája | šlo mi vůbec o cenové relace, má určitou životnost a pak musí jít na repasi... |
qpc | no,asi by bylo potřeba vědět,co si repasí nebo opravou představuješ... |
jája | už jste někdo nechával opravovat nebo repasovat automat ? na kolik to tak vyjde ? díky |
newbie | super odkaz ale ta stránka je plná virů |
McJOHN | jak píše Mates, nebál bych se toho. Já mám sice OB (sedan i caravan) oba v automatu a vleky za tím tahám. Taková dovolená s obytným přívìsem je fajn zážitek. Jen sem to v té době ještě neuměl a asi 2x jsem ten automat přehřál tzn. jel jsem na nouzový režim. Ale to není chyba auta,ale řidiče. Taky zkušenost k nezaplacení. Pár obrázkù: Odkaz |
Legend | Já teda tahám vlek jen občas, mám automat a nějak mu to nevadí, zpravidla to mám přetížený tak o 500 kilo, když už něco táhnu. Zatím ani nevím o nikom, komu by během tažení vleku kleknul automat. |
mates | To máš to stejný, jak co tomu řekne u manuálu spojka... Jsou určitý pravidla pro jízdu s automatem, jako třeba žádnej plnej plyn na rozjezdech a pod... Tak pokud s tím budeš jezdit v klidu a při jízdě z kopce využívat brzdících stupňů 3-2-1, abys uchránil brzdy, páč automat jaksi nebrzdí motorem při jízdě z kopce, tak bych neviděl problém. A ještě bych časteji v něm měnil olej...třeba když to má někdo jako taxik na město, dělá to. |