Home
Klub
Členové klubu
Kdo Jsme
Stanovy klubu
Poradna
Články
Galerie
Galerie srazy
Galerie video
Stahuj
Odkazy
Mapa Servisů
Kontakt
Sitemap
Fórum
Opel Club Renbau
::
Vlákna
:: Poradna Vectra ::
VECTRA
::
Vectra motor
:: Re: Bosch VP44 , vše o čerpadlech, repase, technická dokumentace, atd ..
Vaše jméno:
Odpověď:
[quote1726880270=Yper] Jako téma je to dobré, ale několik informací v tom celém vlákně jsou i mýty a bludy naší obludy. A je to něco v tom smyslu co jsem psal v jiném vlákně - ony "zaručené" rady automechaniků. Já např. přidávám do paliva aditiva od f.VIF už asi 5 let a řada z Vás po jejich vyzkoušení rovněž, takže na Astře-G objevili Ameriku. Není to sice nutné, ale je to vhodné zejména pro bezporuchový chod vstřikovacího čerpadla po velmi, velmi dlouhou dobu z hlediska opotřebení pístků a vložek. Je to navíc vhodné přidávat u aut z druhé ruky, protože nikdy nevíte kdo tam před Vámi co nalejval - do nádrže aby ušetřil a tím životnost čerpadla zkrátil Rovněž je vhodné mít těleso čerpadla neustále čisté, protože jinak mastnota na něm spolu s prachem brání jeho ochlazování. Nejvíc mne ale dostal BLUD ze školení jakýchsi matlalů automechaniků od Forda, protože údajně máme naftu příliš suchou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vola co něco takového hustí do hlavy pekařům, cukrářům, zámečníkům a izolatérům, ze kterých se ze dne na den stali automechanici značkových servisů, bo ti dobří, vyučení v oboru už dávno jedou sami na sebe, tak toho bych pověsil za gule do průvanu, aby mu to ty nesmysly vyfoukalo z hlavy. Zase další rudý hadr před mým obličejem!!!!!!!!!!!!!! (ner! Mazivost nafty je jedním z nejpřísněji sledovaných parametrů při výrobě nafty, ale v povědomí řidičů málo vstřebaný a zapamatovaný. Pokud nesplňuje tento parametr, není nafta expedována a to právě z důvodu možných reklamací při poruše - zadření vstřikovacích čerpadel. Nafta sama o sobě maže, ale navíc se do ní kontinuelně dávkuje nazivostní přísada (v surovém stavu vypadá jako medovina). Do letní nafty se jí přidává méně, protože ta obsahuje více těžších, mazlavějších složek narozdíl od zimní nafty, která kvůli TVP - teplotě vylučování parafínů je více tvořena petrolejovým řezem, který má parafínů méně, ale je méně mastný. Jinak je dobře, že to o té mazivosti bylo napsáno, protože když tuto informaci získáte, vstřebáte a zapamatujete a srovnáte s tím co píše Etzold v knize "Jak na to", tak Vám zákonitě musí vyjít, že jeho "zaručeně dobrá" rada o přídavku autobenzínu (tuším 30% AUBi na 70% MoNy) v zimě do nafty (kvůli lepším startům) musí vyjít jako volovina! __; Navíc přidáváním biopaliva (methylesteru řepky), označovaného jako FAME - viz můj příspěvek v jiném vlákně, se mazivost MoNy značně zvýšila. Proto jsem jeden z mála, který se trendu přidávání biopaliv nebrání. Pak je tam jaksi uveden problém s padáním nafty a že přepad od trysek je sveden do sání čerpadla - to je rovněž pravda, protože by bylo zbytečné tuhle naftu tlačit zpět do nádrže a pak ji zase tahat přes filtr na čerpadlo. A uvádí se tam, že když motor cuká, tak to proto, protože jdou vzduchové bublinky - rovněž pravda, ale jen půl pravdy. Je sice mít vždy lepší nové neporušené hadičky od přepadů a vždy je lepší použít hadičky které více vydrží - tedy ty s dvojitým giuovým obalem (opletené textilem už nebrat - třepí se a tvrdnou), ale padání nafty je další polovinou způsobené špatným těsněním na vstupu do filtru a i jeho výstupu. Nafta pak padá od filtru (vstupním vedením) směrem k nádrži a nebo výstupním vedením z filtru, přes čerpadlo vracečkou do nádrže. Mohou za to obyčejné gumové těsnící manžety na filtru, které obepínají vstupní hladné potrubí o průměru cca 10 mm. Jinak je to vlákno dobré, ale vždy uvítám, když se drží faktů a nezatahuje se do toho něco "jedna paní povídala". :p [/quote1726880270]
Velikost písma...
7px
8px
9px
10px
11px
12px
14px
15px
18px
20px
22px
24px
26px
28px
30px
36px
Přihlásit se
Jméno:
Heslo:
Pamatovat si mě
[
Registrace do klubu renbau
]
[
Zapoměl jsi heslo?
]
Hostů online:
222
Členů online:
0
Nejnovější člen:
JardaP
Chatbox
Colommbo
17 Sep : 13:52
Třiatřicet na sluníčku...
Venca49
14 Sep : 16:46
Chčije a chčije....
Colommbo
13 Sep : 11:56
Omlouvám se všem, netušil jsem, že se to tak rozjede...
Colommbo
09 Sep : 10:03
Přeju všem krásný pršavý den!
qpc
02 Sep : 12:49
.
qpc
26 Jun : 12:06
dekuji všem pořádajícím i těm,co vážili cestu,abychom se potkali...bylo to fajn
Jerry
17 Jun : 17:46
Přeji příjemné noci Jirko
Colommbo
17 Jun : 14:49
Uvažuju, že ode dneška budu nocovat v kůlně, abych si do pátku trochu zvykl...
Jaryn
12 Jun : 19:00
Musíš vidět ta pozitiva. Až v pátek přijedu budeš o den svěžejší.
Colommbo
12 Jun : 14:53
To neva, kamaráde, hlavně přijeď, bez tebe by to nebylo vono...
Zobrazit všechny příspěvky
(2014)
Poradna Opel
-
Klimatizace - ventilátor kl..
-
ukazovateľ vonkajšej teplo..
-
Snímač venkovní teploty
-
Vadná elektronika čerpadla..
-
opel vectra B 2001 2.2dti 16..
-
Čidlo klikové hřídele -&..
-
Kod Blaupunkt
-
Agila eletrika
-
Meriva - vynechává válec
-
2.5 DTI vysoký tlak vraceč..
-
Praskání pojistky
-
x20xev netaha
-
palivové čerpadlo u Agily
-
Chybové kódy (vyvbolání ..
-
Pomoc Opel Astra G 2.016v x2..
-
Pžebíjení baterie
-
Zadní náprava Opel Vectra ..
-
Demontáž středového pane..
-
NEFUNGUJE KLAKSON
-
Nouzovy rezim
-
výměna baterie v klíčku
-
car2003 - corsa C
-
Záhadná pojistka
-
Čidlo vačky
-
1.6 16v Tigra A
OCR Srazy
Vygenerováno za:0.0411 sec,0.0151 z toho dotazů.