• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira elektrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Klimatizace
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Rebel
Tuesday 03 June 2008 - 00:07:43 Citovat
Host
Zdar
vyměnil jsem kompresor na klimatizaci protože starý byl v čudu a okolo hřídele ušlo chladivo.
Po výměně natlakování,naplnění a vše OK,ale asi jenom 10minut.
Potom mi praskla pojistka na klimu když jsem pojistku vyměnil tak po zmáčknutí tlačítka na zapnutí klimy mi hned praskne pojistka.
Na klimu je 7,5A,dal jsem 10,20,30A a pokaždý stejnej efekt.
Kde mám začít poraďte.
Dá se nějak jednoduše změřit zkoušečkou nebo měřákem kde může bejt problém.
Díky všem za rady.
JardaB
Tuesday 03 June 2008 - 06:25:51 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Jako pojistka k elmag. spojce? Zkus odpojit konektor od kompresoru a zmerit odpor vinuti, IMHO tam bude nekde totalni slus...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Anonymní
Saturday 07 June 2008 - 16:13:00 Citovat
Host
Auto jsem měl u autoelektrikáře kterej mi zjistil že je zkratovaná spojka kompresoru.
Ptal jsem se jestli mohlo něco v autě poškodit kompresor že se zkratovala na něm spojka odpověď byla ne.
Rozumí tomu někdo nemůže být v autě někde problém,pojedu znova na výměnu kompresoru abych zase nedopadl stejně.
Dají se nějak změřit hodnoty na konektoru asi jenom jestli po zapnutí dává 12V že ???
JardaB
Saturday 07 June 2008 - 17:39:21 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
No je to dost nepravdepodobna zavada, taky muze byt zkrat nekde primo v konektoru a mohlo by to jit opravit... Na konektoru by melo byt 12V, muzes tam zkusit pripojit treba zarovku nejakymi draty a zkusit jestli tam jde stava.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Anonymní
Saturday 07 June 2008 - 19:00:50 Citovat
Host
Co je nepravděpodobná závada?Že by mi něco odpálilo kompresor?
Když napojím 12V žárovku tak to nechám chvíli zaplí a když nepraskne žárovka a pojistka tak je asi vše OK ne?
Ještě jde změřit konektor co se připojuje na kompresor ne,odpor a jestli je někde zkrat to asi ale pochybuju.
Martas
Saturday 07 June 2008 - 19:26:39 Citovat
Host
Spojka kompresoru a kompresor jsou v podstate dve uplne nezavisly veci. Jestli je slus na spojce tak staci vymenit spojku - kompresoru nic nebude.
Anonymní
Sunday 08 June 2008 - 09:23:37 Citovat
Host
Tomu rozumím ale mám nový kompresor proto ho budu reklamovat a dostanu zase nový.
Kdybych chtěl měnit jenom spujku zase bych vypláznul podle opraváře 1500-5000,- ze svýho.
Jenom mám strach až vyměním zase kompresor aby nedopadl stejně jako tento proto chci nějak proměřit jestli nemám závadu na autě.
Martas
Sunday 08 June 2008 - 09:31:55 Citovat
Host
Jediny, co muzes promerit je palubni napeti ktere by melo byt v rozmezi 13,5 - 14,5V pokud nemas Gelovou baterii tam by bylo jeste vyssi. Kazdopadne nenapada me co by ti na aute mohlo zpusobit "spaleni" spojky na kompresoru klimatizace. To je stejny jako bys doma kdykoliv ti shori zarovka chtel promerovat jestli neco neni spatne.

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1925 sec,0.1479 z toho dotazů.